stop kindergeweld en misbruik

Quoted post

een moeder van nederland
De auteur van deze petitie

#1

2011-10-14 14:54

stoppen moet nu gebeuren

Reacties

Hilde van Hoosden

#94 Re: Hoe weet ik dat deze petitie geen hacker is?

2011-11-16 19:35:28

#1: een moeder van nederland -

Aangezien ik zelf slactoffer ben van pedofilie, zou ik heel graag tekenen, maar ik denk niet dat je iets gaat bereiken met de doodstraf in te voeren.

Als je iemand doodt, die zelf niemand heeft vermoord, want niet alle pedo's vermoorden hun slachtoffers, dan bewijs je enkel dat je erger doet dan de pedo zelf, die het kind liet leven.

Zelf was ik niet geholpen geweest als ze mijn oom de doodstraf gegeven hadden.

Wél als ze hem hadden kunnen veranderen met verplichte therapie en straf, om hem te doen inzien wat voor schade hij aanbrengt met die daden.

Verder wil ik zeggen dat 95 procent van alle daders, (pedofielen dus) zelf slachtoffer geweest zijn van pedofilie ! ! !

Kijk dus wat verder dan je neus lang is, en probeer wat te nuanceren, wat wraak is niet hetzelfde als rechtvaardigheid; Ik heb hier echt al voorstellen gelezen voor straffen die veel crimineler zijn dan het misdrijf zelf; moord is erger dan pedofilie, hoe walgelijk en laag en laf pedofilie ook is!

En doodslag is nu éénmaal moord, je kan je geweten niet in een wetboek moffelen, alleen omdat de wet veranderd is.

 

Maar als deze petitie geen hacker is, dan ben ik wel heel blij met de oprechte verontwaardiging en woede!

 

Met vriendelijke groeten,