Geen AZC of Noodopvang in de Hoeksche waard

Quoted post

Gast

#17 Re:

2016-03-04 22:55

#16: Xxx -  

Mannen maken deel uit van gezinnen.

Waarom durf jij straks niet meer ove straat? Omdat bewezen is dat asielzoekers zo'n gevaarlijk volkje zijn? Nee toch? Want dat is niet bewezen en dat klopt ook niet met de werkelijheid. Jij durft dus straks niet meer over straat omdat blanke mannen jou dat wijsgemaakt hebben. En je hebt volkomen gelijk als je bang bent voor diezelfde blanke mannen, want het zijn die blanke mannen die varkenslijken in bomen hangen, auto's in brand steken, vuurwerkbommen naar mensen gooien, kogelbrieven rondsturen, ruiten ingooien, politici en hun kinderen met de dood bedreigen, hakenkrijzen schilderen, gebouwen vernielen, vrouwen toeroepen dat er een piemel in moet, volkomen lak hebben aan democratie, onze grondwet en wetten, enzovoorts, enzovoorts. Voor zulk krapuul zou ik ook bang zijn.

Reacties

Gast

#30 Re: Re:

2016-03-14 07:24:47

#17: - Re:  

De meeste agressie komt van links en zolang de overheid niet goed voor hun eigen bevolking zorgt omdat er zogenaamd geen geld is, moeten ze dus ook geen mensen binnen halen en daar een geldkraan voor open zetten die oneindig is! Daarbij komt dat als er onvrede onder de bevolking is en er teveel verschillende culturen bij elkaar komen het een tikkende tijd bom word. Kijk maar terug in de geschiedenis en alle landen waar nu die ellende is. Dat moet je hier niet willen maar dat zijn we nu aan het creëren. Dat vrouwen bang zijn kan ik me goed voor stellen in hun cultuur zijn de westerse vrouwen allemaal hoeren en hebben niks te betekenen en dan beweer jij dat het onzin is?!

Open je ogen!