Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!

Quoted post

diepe zucht

#198 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 11:52

#196: - Re: Re: Re: Re: Re:  

Ja ik haat de islam , zoals bijna heel de gemeente de islam haat ja !

En nee ik ben niet bang voor "buitenlanders" want we gaan allemaal gewoon om met 'negers' enzo ,wil gewoon niet dat ons dorp overgenomen wordt door islamieten , overal ter wereld is dat het probleem , het begint bij een paar en na een tijdje zijn het er honderden , als ik over staat ga wil ik geen hoofddoekjes of burkas zien of mannen in een jurk.  

Het is overal bewezen dat het alleen maar ellende met zich meebrengt.

En het feit dat ik geen zin heb om voor hun kosten op te draaien , gratis nieuw huis gratis inboedel etc

arbeidsmigranten heb je bijna niet meer en ook dat is bewezen , meer en deel blijft zolang als het kan met een uitkering zitten.

Iedereen uit syrie iran afghanistan en erritrea krijgen een verblijfsvergunning. De politiek heeft al meer malen aangegeven dat het proces slecht verloopt en ze niet iedereen volledig kunnen scannen. Daarnaast is ook bewezen dat het meerendeel met een vals paspoort komt.

ik kan zo nog wel uren door gaan maar volgens mij ben je gewoon zwaar blind ofzo of je volgt alleen staatsmedia 

Reacties


Anonymous

#201 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 12:01:21

#198: diepe zucht - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 De "staatsmedia". Toe maar, alsof we in de DDR zitten.

Je hoort gewoon de populistenpraat eraan af: "gratis nieuw huis gratis inboedel", maar -zoals altijd- geen flauw benul van de werkelijkheid. Nee, die mensen krijgen geen "gratis nieuw huis", die mensen betalen daarvoor huur, net als iedere andere huurder in Nederland. Nee, die mensen krijgen geen "gratis inboedel", maar krijgen een inrichtingskrediet, een LENING dus, die ze moeten terugbetalen.

Hoe komt het toch dat jullie zo'n enorm grote mond over alles hebben, maar de ballen verstand ergens van? Informeer jezelf toch eens voordat je je scheur opentrekt!


Gast

#202 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 12:03:13

#198: diepe zucht - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Dit is de waarheid we zien het overal om ons heen gebeuren in ons land, wat een smerig intolerant kut geloof die islam ze zouden iedereen die de islamiet wil uithangen in europa er uit moeten flikkeren het hoort hier niet en heeft niks met europa te maken, er zijn nu  1 miljoen kijk eens hoen stempel dezel kut ideologie al op dit land drukt ,weg met de pislam kans gehad en verspeeld, je kiest voor ons of opflikkeren naar je achtelijkheid waar je voorouders weg komen het is genoeg geweest Let dit verraad