Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!

Quoted post


Gast

#196 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 11:42

#195: nu niet nooit niet - Re: Re: Re: Re:  

 Nee, dat komt niet op hetzelfde neer. Iedereen kan overal asiel aanvragen. Pas na onderzoek wordt vastgesteld of je terecht ergens asiel aanvraagt (omdat je vervolgd wordt, je risico loopt op marteling, een onmenselijke of vernederende straf of je leven acuut in gevaar is). Als dat zo is, dan krijg je een verblijfsvergunning voor, zoals gezegd, maximaal vijf jaar.

Vluchtelingencrisis of niet, heeft er niets mee te maken. Mensen die de asielprocedure (dus het onderzoek) nog niet hebben doorlopen blijven in een AZC. Statushouders, van wie het onderzoek dus is afgerond (dus mensen met een verblijfsvergunning), mogen niet langer in een AZC blijven en worden dus extern gehuisvest.

Lang niet alle asielzoekers zijn moslims. Maar mooi dat je het aanhaalt, want dat is het punt waar het jou om gaat: de moslim. Je hebt een haat tegen of angst voor moslims en daarom verzet je je tegen de komst ervan, of dat nu een asielzoeker, arbeidsmigrant of wat dan ook is. Zeg toch gewoon dat je in je broek schijt voor vreemdelingen met een ander geloof, maar wentel dat niet af op mensen die acuut hulp nodig hebben (vluchtelingen). Want dat is laf in de ergste graad.

Reacties

diepe zucht

#198 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 11:52:28

#196: - Re: Re: Re: Re: Re:  

Ja ik haat de islam , zoals bijna heel de gemeente de islam haat ja !

En nee ik ben niet bang voor "buitenlanders" want we gaan allemaal gewoon om met 'negers' enzo ,wil gewoon niet dat ons dorp overgenomen wordt door islamieten , overal ter wereld is dat het probleem , het begint bij een paar en na een tijdje zijn het er honderden , als ik over staat ga wil ik geen hoofddoekjes of burkas zien of mannen in een jurk.  

Het is overal bewezen dat het alleen maar ellende met zich meebrengt.

En het feit dat ik geen zin heb om voor hun kosten op te draaien , gratis nieuw huis gratis inboedel etc

arbeidsmigranten heb je bijna niet meer en ook dat is bewezen , meer en deel blijft zolang als het kan met een uitkering zitten.

Iedereen uit syrie iran afghanistan en erritrea krijgen een verblijfsvergunning. De politiek heeft al meer malen aangegeven dat het proces slecht verloopt en ze niet iedereen volledig kunnen scannen. Daarnaast is ook bewezen dat het meerendeel met een vals paspoort komt.

ik kan zo nog wel uren door gaan maar volgens mij ben je gewoon zwaar blind ofzo of je volgt alleen staatsmedia