Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman

Quoted post

DenD

#948 Re:

2016-01-28 21:55

#2: -  

 Marc Dullaert is een onbetrouwbare man, die vooral uit is op eigen roem. Hij is een leugenaar, kan vreselijk overdrijven en iemand die ideeen pikt van anderen en doet alsof hij t heeft bedacht. Toen hij afgewezen werd als sollicitant bij foster parents plan ( plan international tegenwoordig) stuurde hij stiekum informatie naar de pers over t salaris van de toenmalige interim directeur Rolph Pagano. Die later zelfmoord heeft gepleegd. 

Hij heeft vooral zijn zakken gevuld ( zie artikel quote ) als zakenmens, heeft ook nooit dode kinder lijkjes op een stapel zien gooien in Sierra Leone. 

 

 

Reacties

Kees

#3075 Re: Re:

2016-01-31 11:28:13

#948: DenD - Re:  

 Roddel en achterklap. Kom met onderbouwing of houdt anders uw mond.

Sultan

#4031 Re: Re:

2016-02-02 16:19:04

Ik ben verschrikkelijk boos over zoveel domme kletspraat van een super dom figuur. Deze man,- Marc Dullaert-, verdient juist gewaardeerd en gerespecteerd te worden.Deze man heeft meer goeds voor kinderen (en niet alleen in NL) gedaan dan U, domme vlegel, ooit zult kunnen doen.Maar het lijkt mij ook niet dat U ooit iets voor een ander zou willen of kunnen doen. Waarom zou hij zelfs door de UN onderscheiden zijn?? Om iemand zonder enige onderbouwing te beschuldigen van zakkenvullen en ander kwetsende zaken, moet je toch wel een verschrikkelijk gefrusteerd figuur zijn, bah. Ga met je knikkers spelen in plaats van mensen beschadigen! 

 

 

P.Galjaard

#4858 Re: Re:

2016-02-03 20:44:24

#948: DenD - Re:  

 Den D  : te laf om uw volledige naam te vermelden ?

Hein

#6921 Re: Re:

2016-02-11 12:59:24

#948: DenD - Re:  

 Wat een ongefundeerde beschuldingen, ook jammer dat het zonder afzender gebeurd. Het is makkelijk om iemand zwart te maken zonder dat hij zich kan verdedigen. Ik vind het ronduit laf