komst moskee in Geraardsbergen

Quoted post


Gast

#16

2016-01-28 17:51

Een religie die homo's als een aberratie beschouwt & vrouwen ondergeschikt acht aan mannen, vormt een ware bedreiging voor onze waarden, normen & (mensen)rechten waar we decennia voor ijverden. 

Hoe kunnen we respect voor vrouwen homo's, vrije meningsuiting, etc. verzoenen met de institutionalisering van dergelijke religie... 

Het discours moet trouwens dringend worden aangepast, als we de aanbouw van een moskee willen verhinderen. Schermen met woorden als 'mongolen', 'zandstaten', 'marginalen' is koren op de molen van de voorstanders. Weloverwogen argumentatie asap...

 

 

Reacties


Gast

#21 Re:

2016-01-28 17:58:54

#16: -  

Dit moet gewoon democratisch worden beslist. Een referendum houden onder de bevolking! Zoals een echte democratie behoort te zijn!

ivy

#226 Re:

2016-02-05 12:05:23

#16: -  

 Ik sluit mij hier van harte bij aan! Ook in Nederland zijn er steeds meer mensen die zich grote zorgen maken over het binnenhalen van grote groepen mensen wiens gedachtengoed niet aansluit bij onze normen en waarden. Dit is ook niet even op te lossen met een cursusje  zoals de overheid schijnt te denken ivymaar diepgeworteld in cultuur en religie. Ook roep ik mensen op om ondanks de hoog oplopend emoties de eer aan onszelf te houden en discussie in ieder geval beschaafd te houden .


Gast

#282 Re:

2016-03-10 18:23:15

#16: -  

 Is het een democratie als er geen godsdienstvrijheid is? En mocht de gemeente de moskee betalen, dus via onze belastingen, dan zou erover gestemd moeten worden. Dit is nu NIET het geval aangezien de moskee uit hun eigen zak betaald wordt.