komst moskee in Geraardsbergen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie komst moskee in Geraardsbergen.


Gast

#1

2016-01-28 15:15

Wij bouwen in de zandstaten ook geen kerken. Deze onruststokers horen hier niet thuis !

Gast

#2

2016-01-28 15:27

Evidentie!

Gast

#3

2016-01-28 15:29

moskeen horen in zandbakken!
genoeggezeeverd

#4

2016-01-28 15:31

De  vierde M voor Geraardsbergen is bijna binnen, muur, manneken pis, mattentaart en nu MOSKEE proficiat doe zou verder het oude Geraardsbergen bestaat toch al lang niet meer


Gast

#5

2016-01-28 15:34

omdat islam geen vrede geloof is en zolang er geen Europese verdraagzame en naar de normen en waarden hier aansluit er geen moskee meer moeten gebouwd worden eerst bewijzen dat uw geloof sereen en vrede geeft !

Gast

#6

2016-01-28 15:52

Er zijn reeds 151 gebedsplaatsen voor hun geloof/cultuur in Belgie.Waaronder een stuk of 8 in Gent alleen.Het is niet dat ik hier last van ondervind maar ik vind dit al meer dan genoeg, Geraardsbergen heeft dit echt niet nodig, Dat "gebedshuis" zal ook volk aantrekken van buiten Geraardsbergen, ik vind het absoluut overbodig om in de buurt van het station en scholen iets dergelijks te organiseren, hoe gaan die mensen reageren wanneer onze vrouwen, volgens hun normen onzedig gekleed, in de zomer van een warme trein stappen en op weg naar de pendelparking naar hun auto gaan die naast hun gebouw gelegen is ? Dit gaat trouwens ook veel moslims aanzetten om naar Geraardsbergen te verhuizen, we hebben daar nu reeds een teveel aan vreemdelingen. Als ze willen bidden kunnen ze dat thuis ook doen zoals de meeste dit nu al doen.

Gast

#7

2016-01-28 15:53

Nee geen moskee

Gast

#8 Re:

2016-01-28 16:01

#4: genoeggezeeverd -  

 Je bent de 5de M nog vergeten van Marginaal.


Gast

#9

2016-01-28 16:25

omdat ik aan onze belgische waarden wil behouden,en niet moet weten van de heren ministers die zeggen dat de moslims zich zullen intregreren vergeet het ze komen juist naar hier om te profiteren,en wie gaat dat betalen??saoudi arabie of I S

Gast

#10 Re:

2016-01-28 16:30

#4: genoeggezeeverd -  

 En Mongolen zeker niet vergeten


Gast

#11

2016-01-28 16:40

Ik ben niet tegen geloof maar mocht iedereen zijn geloof binnen de huiskamer houden zouden er veel minder problemen zijn

Gast

#12

2016-01-28 16:42

Teveel islamitisering in de stad, ze moeten zich eens leren aan te passen, geen moskee hier; dat ze naar Ronse gaan daar is een moskee, ze vinden dit te ver. Straks nog moskee op iedere hoek van de straat, laat me lachen. Is het misschien de bedoeling dat ze hier een 2 de molenbeek willen maken ????? Geen duivels gebroed hier. Genoeg is genoeg, dat ze gaan vanwaar ze komen.


Gast

#13

2016-01-28 16:53

Omdat ik vind, eigen volk eerst en ze liever dit geld besteden aan nuttige dingen en niet aan de v.....

Gast

#14

2016-01-28 17:00

Dit behoeft natuurlijk geen commentaar of enige toelichting. Het spreekt voor zich dat wij Europeanen niets, maar dan ook helemaal niets met een islam te maken willen hebben. Het is het grootste gajes wat er op deze wereld rondloopt. Overal waar dit ongedierte opduikt zijn er problemen!!! Niet door de gewone Europeaan, maar door dit volk. Dit volk hoort niet thuis op deze planeet! Ze maken alles kapot met hun achterlijke levensovertuiging. Overal waar zij komen, moet het eigen volk zich aanpassen (volgens hen...). Maar dat WILLEN WIJ HELEMAAL NIET!!! Dit ongedierte hoort eigenlijk helemaal nergens thuis!!!
Oprotten met dit ongedierte, mensen!!! Laten we er met de echte Europeanen voor zorgen dat wij hier de dienst uitmaken en dat er geen plaats is voor hen!!!

Gast

#15

2016-01-28 17:19

Er is al genoeg gedacht aan de mensen met een ander nationaliteit nu moet er eens aan de Belgen gedacht worden!!

Gast

#16

2016-01-28 17:51

Een religie die homo's als een aberratie beschouwt & vrouwen ondergeschikt acht aan mannen, vormt een ware bedreiging voor onze waarden, normen & (mensen)rechten waar we decennia voor ijverden. 

Hoe kunnen we respect voor vrouwen homo's, vrije meningsuiting, etc. verzoenen met de institutionalisering van dergelijke religie... 

Het discours moet trouwens dringend worden aangepast, als we de aanbouw van een moskee willen verhinderen. Schermen met woorden als 'mongolen', 'zandstaten', 'marginalen' is koren op de molen van de voorstanders. Weloverwogen argumentatie asap...

 

 


Gast

#17

2016-01-28 17:56

Dat ze in hun land gaan kruipen

Gast

#18 Re: achternaam ook M

2016-01-28 17:56


Gast

#19

2016-01-28 17:58

Tegen islamitisering van de stad. Er zijn al genoeg moskees in Belgie. Is het de bedoeling om Belgie islamitisch te maken. Genoeg is genoeg, ze moeten hun leren aanpassen. Onze wetgeving is niet sterk genoeg en daar profiteren ze van. Geen moskee of gaan ze hier ook een 2de MOLENBEEK van maken

Gast

#20

2016-01-28 17:58

Ik ben tegen zinloos geweld en wil niet dat het hier wordt zoals in Molenbeek.

Gast

#21 Re:

2016-01-28 17:58

#16: -  

Dit moet gewoon democratisch worden beslist. Een referendum houden onder de bevolking! Zoals een echte democratie behoort te zijn!


Gast

#22

2016-01-28 18:01

we worden al genoeg belast om hun te onderhouden en daarbovenop zijn er nog van die kamelenneukers die ons komen bepikken ook. Steun bij de volgende verkiezingen aub het VB en niet grootmakers die er mee tot toe dragen dat dit moskee gedoe enz.... hier kan gebeuren

 

 


Gast

#23

2016-01-28 18:05

Ze zouden beter eens aan hun eigen volk denken. Er is armoede voor de Belg een grote crisis zogezegd!!!! Maar wel geld voor ne moskee. Snap ik niet. De mensen kunnen hun facturen en belastingen niet meer betalen onmogelijk toch!? Denk eens aan de Belg voor dat we een ander helpen waar zit de logica

Gast

#24

2016-01-28 18:07

Wij moeten ons in andere landen aanpassen aan de samenleving.. Maar het zijn wij vlamingen die ons moetn aanpassen aan het volk dat het land wil overheersen

Gast

#25

2016-01-28 18:09

Heeft Geraardsbergen nood aan een moskee? Ik denk het niet.