komst moskee in Geraardsbergen

Quoted post


Gast

#6

2016-01-28 15:52

Er zijn reeds 151 gebedsplaatsen voor hun geloof/cultuur in Belgie.Waaronder een stuk of 8 in Gent alleen.Het is niet dat ik hier last van ondervind maar ik vind dit al meer dan genoeg, Geraardsbergen heeft dit echt niet nodig, Dat "gebedshuis" zal ook volk aantrekken van buiten Geraardsbergen, ik vind het absoluut overbodig om in de buurt van het station en scholen iets dergelijks te organiseren, hoe gaan die mensen reageren wanneer onze vrouwen, volgens hun normen onzedig gekleed, in de zomer van een warme trein stappen en op weg naar de pendelparking naar hun auto gaan die naast hun gebouw gelegen is ? Dit gaat trouwens ook veel moslims aanzetten om naar Geraardsbergen te verhuizen, we hebben daar nu reeds een teveel aan vreemdelingen. Als ze willen bidden kunnen ze dat thuis ook doen zoals de meeste dit nu al doen.

Reacties


Gast

#37 Re:

2016-01-28 19:10:42

#6: -  

 volledig mee eens!


Gast

#44 Re:

2016-01-28 19:42:49

#6: -  

Was ook nog vergeten te vermelden (als man) dat de Islam een vrouwonvriendelijke religie is waar de man alles mag en kan en de vrouw moet luisteren en niets te zeggen heeft, ze volgen gewoon de koran en dit willen ze ook prediken in dat "gebedshuis" en zelf lessen organiseren voor kinderen, bij ons is iedereen gelijk voor de wet...man, vrouw, homo, lesbisch...   

anti M

#247 Re:

2016-02-09 16:59:40

#6: -  

 Volledig mee eens!!!