Geldermalsen zegt nee tegen B&W

Quoted post


Gast

#25 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-22 19:05

#24: Wordt wakker Dwaas - Re: Re: Re: Re:  

 Misschien moet u eens achter de geraniums vandaan komen en in plaats van de stemmingsmakende (social) media klakkeloos te geloven deze mensen zelf ontmoeten. Ik heb al veel nieuwkomers mogen ontmoeten, moslims, christenen, atheïsten, homo's, mannen, vrouwen en kinderen en ik kan u vertellen: mijn hoofd zit nog steeds op mijn romp!! 

Over je verdiepen in mensen gesproken....

Reacties


Gast

#26 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-22 20:43:13

#25: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Lieve mensen uit Geldermalsen,

Hartelijkdank dat wij als vluchtelingen zo goed in jullie gemeenschap zijn opgevangen. Enkele jaren geleden zijn wij verhuisd (gevlucht) uit Utrecht, om precies te zijn uit de wijk Overvecht. Waar wij zijn opgegroeid. Wij hebben hier in het begin met veel plezier gewoond. Maar geleidelijk hebben we onze woonomgeving zien afglijden tot een getto. We kunnen je verzekeren dat dit een enorme impact heeft gehad op ons gezin; dagelijks intimidatie op straat door groepen rondhangende jeugd waardoor het heel normaal was om s avonds niet meer alleen over straat te gaan. De wijk Overvecht is nu in het nieuws door het salafisme en als Jiadisten hotspot van Nederland.

Als ervaringsdeskundige zien we dat de geschiedenis zich in Geldermalsen helaas gaat herhalen. En bij de aantallen "vluchtelingen" die thans in ons land binnenkomen zal dit sneller gaan dan in Overvecht.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-01-22 20:53:50



Gast

#28 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ee

2016-01-22 21:04:56

#25: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Misschien moet u zich dan ook eens gaan verdiepen in de zieken, ouderen en gehandicapten. Mensen die het geld niet hebben om naar de dokter en het ziekenhuis te kunnen omdat ze hun eigen risico niet kunnen betalen. De vluchtelingen krijgen gratis hulp. Of de hardwerkende ondernemer die failliet gaat en het eerste half jaar geen uitkering krijgt omdat hij nooit geen premie betaald heeft. Wat kan het de gemeente schelen of hij een gezin heeft. Hoe kunnen wij buitenstaanders hulp geven als je je eigen inwoners laat barsten. Kan u het schelen dat mensen geen medische hulp krijgen, mensen maar een keer per week onder de douche mogen in verzorgingstehuizen omdat we moeten bezuinigen. Nee buitenstaanders moet je helpen en de mensen die hard hulp nodig hebben laat je stikken. Een goede moeder zorgt voor haar kinderen. Helaas onze regering zorgt liever voor anderen maar niet voor zijn eigen kinderen.