Geen AZC in Spijkenisse / Nissewaard
Quoted post
Gast |
#400 Re: Re: Re:2016-01-16 11:21#389: Geen AZC in Spijkenisse Nissewaard - Re: Re: Kun jij aantonen dat er NIET zorgvuldig maar WEL haastig gehandeld is? Want dat zal de vraag zijn. Uiteraard kun je eenmotie van wantrouwen jegens de raad indienen, maar die zul je moeten kunnen onderbouwen. Vooralsnog blijft het feit dat de raad is gekozen door het volk en het mandaat heeft om namens het volk te handelen. Hoe vreedzaam de debatten zullen verlopen heb je hier al kunnen lezen. De gewapende militie heeft zich al gemeld en ronselt hier leden. Die bercihten heb je immers zelf verwijderd. Uitgenodigd of niet, die zullen verschijnen. |
Reacties
Gast |
#401 Re: Re: Re: Re:2016-01-16 12:20:05Onze uitgangspunten zijn dat we absoluut geen geweld willen, de milities e.d. dat extreem-rechts enzo daar zijn wij ook bang voor. Het is absoluut geen oplossing, maar verergert juist de spanning, en kan leiden tot zeer nare situaties. Democratie betekent dat de bevolking haar stem mag laten horen, maar wel op een constructieve wijze, en in nette verwoording, onderbouwd met argumenten. Wij zijn gewoon bezorgde ouders die in deze petitie de bezorgdheid van de bevolking zichtbaar willen maken en gebaseerd op de vele reacties gerichte vragen stellen aan de Gemeente, Natuurlijk is de Gemeenteraad democratisch gekozen.
VRAAG GEMEENTE NISSEWAARD: Komt er een officieel referendum ? |
Gast |
#403 Re: Re: Re: Re:2016-01-16 13:09:44Dit is mijn tweede posting na mijn eerdere posting. Laat dus duidelijk zijn dat ik geen andere postings heb gedaan. Laat ik ook duidelijk zijn en geweld veroordelen jegens asielzoekers. Geweld is het einde van een samenleving. Wel vind ik dat wij mogen demonstreren tegen de komst van deze mensen omdat ik denk en dat is een interpretatie van mijn gedachtegoed dat wanneer wij allen maar stilzwijgend toekijken hoe ons land langzaam volloopt met gelukzoekers, verkrachters, rovers en moordenaars het eind van ons vredige land sneller nabij is dan men zich nu kan voorstellen. Loop ik te hard van stapel?? Nee zeker niet, sinds de komst van de gastarbeiders hebben wij allen kunnen aanschouwen wat er zich hedendaags afspeeld. Kijk maar eens een afleving van opsporing verzocht. Ben ik nu weer aan het stigmatiseren?? Nee zeker niet, ik werk al dertien jaar bij het ministerie van justitie en kan u vertellen dat 80% van de gedetineerden van allochtone komaf is! Dat brengt ons dus bij punt twee, stel dat deze asielzoekers hier gehuisvest worden hoeveel denkt u dat er terug gaan naar land van herkomst?? Precies, vrijwel niemand. Sterker nog, men zal zich gaan richten op gezinshereniging en dan zal de geschiedenis zich wederom herhalen. De discussie vrijheid van meningsuiting zal in de komende jaren steeds meer op de agenda staan dan voorheen, de verharding van de maatschappij zal nog meer zichtbaar worden, het gevoel van onveiligheid zal toenemen en zo, ja zo is de afbraak van het ooit zo welvarende mooie Nederland ingezet. |
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
Gort over de grens moet blijven.
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
VTM, blijf Lili & Marleen uitzenden!
5763 Gemaakt: 2025-08-18
Red Onze Motocross Oefenterreinen in België
1962 Gemaakt: 2025-07-23
NEE tegen een AZC Hoorn
2158 Gemaakt: 2024-09-21
Kortsnuiten Blijven Bestaan
3684 Gemaakt: 2024-10-23
Een volwaardig Medisch Centrum terug in Nissewaard is een must
468 Gemaakt: 2025-08-12
STOP de waanzin voor een TIJDELIJKE snelweg ivm werken aan de A8 te Halle!!
749 Gemaakt: 2025-08-03
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
3843 Gemaakt: 2024-07-07
Nee, Trump is de Nobelprijs voor de Vrede niet waard
244 Gemaakt: 2025-08-10
Online stemmen ALV BEN
111 Gemaakt: 2025-08-22
Behoud Pink Dream op Bijltjespad!
95 Gemaakt: 2025-08-20
Respect or Revolt
84 Gemaakt: 2025-08-22
Breng het oude Kruidvat kraamverband terug. Voor kraamvrouwen én vrouwen met hevige menstruatie!
86 Gemaakt: 2025-08-15
Steun de Buurderij in Gent (Baarle)!
1431 Gemaakt: 2025-04-08
Motie BEN
187 Gemaakt: 2025-08-14
Stop geweld tegen vrouwen: zelfverdediging op school en vergoed in het basispakket
39 Gemaakt: 2025-08-22
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65846 Gemaakt: 2023-01-17
Veilige omheinde hondenlosloopzone bij de Asterdplas in Breda
231 Gemaakt: 2025-08-10
Erkenning stilgeboren kindje
22 Gemaakt: 2025-08-23
de Tuinwijk terug leefbaar maken
22 Gemaakt: 2025-08-20
Behoud van de clubs in Dienstencentrum Victor De Bruyne, te Hoboken
58 Gemaakt: 2025-08-14