Arthur moet weg uit Utopia

Quoted post


Gast

#7295 Re: Re: Re: zielige mensen

2016-01-11 16:46

#7281: Niet zo'n sukkel als jullie allemaal! - Re: Re: zielige mensen 

De Dog whisperer geeft altijd een corrigerende tik aan volwassen honden, ik heb hem dat nog nooit tegen een pup van 8 weken zien doen met zijn voerten en bovendien.. een corrigerende tik is iets anders dan een hond zodanig schoppen dat ie op z'n rug beland!

Jij weet niets over honden aangezien wat jij zegt kant nog wal slaat en teveel aan generaliseren doet..

Volgens mij heb jij zelf nog een stukje opvoeding nodig..

 

Grappig om te zien hoe groot mensen worden achter hun laptopje en dan ook nog andere mensen als dom probeert neer te zetten..

 

Toen ik de mens leerde kennen ging ik van de dieren houden, zonder dieren was er voor de mens geen bestaan..

 

 

 

 

 

Reacties

Niet zo'n sukkel als jullie allemaal!

#7410 Re: Re: Re: Re: zielige mensen

2016-01-11 21:43:21

#7295: - Re: Re: Re: zielige mensen 

 nou ik denk dat je ff na moet denken wat je zelf ook zegt. ik heb zelf ook een hond ben er zelfs me op gegrooit.

Ik weet niet wat je denkt maar het was PERONGELUK. soms doet een mens dingen uit reflexie, dat gebeurt vaak genoeg.

Ja want de Dog whisperer doet het zo goed met ongeveer 18 honden in de hete zon zetten en in een kleine oppervlakte.

 

en plus ik denk dat je beter zelf achter je laptop kan gaan want mongool.

ik heb beter opvoeding gehad dan jou dat so wie so, want ik oordeel mensen niet meteen om wat je ziet op tv of omdat iemand het zegt.

ik heb teminsten mijn eigen mening.

 

dat kan ik van jou niet zeggen met je tegeltjestekst.

Maak er een mooi tegeltje van en duw hem lekker in je reet met je dat ik opvoeding nodig moet hebben.