Arthur moet weg uit Utopia

Quoted post


Gast

#6894

2016-01-11 10:52

Het is een belachelijk idee om een hondje ( lees Puppy ) in Utopia op te nemen. En dan heeft Nicole voor haar vriendje ook nog eens een Mechelse Herder uitgezocht. Juist dit soort honden hebben één baas nodig om zich op te richten. Nu zijn er zoveel baze dat het arme diertje , een reutje nog wel, niet meer weet waar hij aan toe is. Toen ik de beelden zag werd ik er misselijk van. Waarom een hondje van 9 of 120 weken aan zijn halsbandje een meter of wat " weggoooien " omdat hij in de weg loopt en zijn baasje geen tijd voor hem heeft, nee, daar leert de pup wat van. En dan maar niet beginnen over het feit dat het hondje door de deur wordt heen geschopt. Dit is geen opvoeden, dit is mishandeling. In eerste instantie hadden de bewoners op moeten treden tegen de plannen van de aanschaf van de pup, wat een paar Utopia bewoners ook hebben gedaan. Maar de grootste schuld ligt bij de programma makers die dit hebben toegestaan. Dit hondje moet naar een warm mandje en naar mensen die weten met wat voor ras ze te doen hebben, het zijn heerlijke, lieve honden, maar moeten wel op de juiste manier worden opgevoed. En dan nog even dit; De Utopiaan van het jaar 2015 die op deze manier met dieren omgaat, die mogen ze van mij de titel ontnemen. Voor Iwan had ik best wel respect en hij deed het goed, maar is nu gezakt naar de onderste catagorie. Dus, Arthur redden uit zijn benarde en ongezonde omgeving.

Reacties


Gast

#6905 Re:

2016-01-11 11:05:05

#6894: -  

 zelfs de bewoners zijn bang voor die klootzak,

maar dat arogante zit in de genen van deze mensen,

niet luisteren, dan klappen, telt ook voor hun vrouw,

middeleeuws.