Arthur moet weg uit Utopia

Quoted post

Niet zo'n sukkel als jullie allemaal!

#6525 zielige mensen

2016-01-11 00:35

volgens mij snappen jullie het niet helemaal. zoals bij alle andere mensen op de wereld worden honden meestal kado gegeven.

omdat  die gene van honden houd en het word meestal niet zo maar kado gedaan alleen als je zeker weet dat die gene goed voor de hond kan zorgen.

waarom maken jullie je druk om iets wat op tv gebeurt! er zijn zo veel mensen die honden helemaal niet naar buiten laten gaan of vast ketenen in de achter tuin ter zogenaamde "bescherming"! maar omdat dit op tv gebeurt maken jullie je druk kijk een veder dan achter je computertje.

en volgens mij letten jullie niet op met wat er echt met de ras zo als Arthur word gedaan. Zulke honden worden gebruikt voor honden gevechten of worden in de achtertuin gegooit voor "bewaaking" van het huis. Als je echt naar utopia kijkt zie je zelf dat Ivan geschikt is om voor Arthur tezorgen. hij werkt goed met de koeien en de paard.

ik heb liever dat Athur bij utopia zit waar hij genoeg ruimte krijgt om rond telopen, dan dat hij word gebruikt voor honden gevechten of  zogenaamde "bewaaking".

En er zijn genoeg mensen die hun honden mee nemen naar utopia waardoor Arthur wel leert omgaan met andere honden.

Ik vind dat jullie eens na moeten en eens kijken hoe goed Arthur het in Utopia gaat krijgen. want volgens mij doen jullie dit alleen om net zo als altijd jullie zogenaamde "dieren liever hebbers" om weer de aandacht tekrijgen.

net zoals met alles maken jullie hier ook weer een grotere probleem van dan dat het daadwerkelijk is!

En dat Ivan Arthur om gooit ga niet janken want volgens mij hebben jullie nooit mee gemaakt hoe een hond opvoeden is die nu al sterk is laat staan later.

ik vind het een goed manier hoe Ivan met Arthur om gaat! zo zorg je er voor dat zulke honden niet denken dat ze alles kunnen en mogen.

want als je echt goed hebt gekeken, zie je dat Ivan heel veel geduld heeft met Arthur meer dan meeste mensen in deze wereld die hun honden vast binden aan een paal in het bos omdat het hun teveel word. En Arthur krijgt meer liefde dan meeste honden op de wereld! hij is NOOIT alleen er is altijd iemand bij hem omdat er juist zo veel mensen zijn in Utopia. En hij heeft zo veel ruimte als hij maar wilt. hij word uitgelaten elke dag! 

Dus kijk eerst goed voor dat je zo maar dingen gaat lopen zeggen want hij is nog beter af daar dan buiten utopia!

oh en denken jullie niet dat SBS6 allang iets gedaan zou hebben als er iets verkeerd gebeurt daar !

jullie zijn echt dom

Reacties


Gast

#6563 Re: zielige mensen

2016-01-11 02:27:17

#6525: Niet zo'n sukkel als jullie allemaal! - zielige mensen 

 Nou nou nou wat een wijsheid denk jij te hebben..SUKKEL!!