Arthur moet weg uit Utopia

Quoted post

Jacques

#6468 Hetze tegen Utopia?

2016-01-10 23:09

Als je de stukjes film objectief bekijkt, zie ik er geen kwaadaardige opzet in. Natuurlijk is het uit den boze een hond te mishandelen, maar dat is helemaal niet aan de orde. Ik zie Ivan een onwillekeurige reactie met zijn been maken omdat die hond bijtend naar zijn been springt. En het geval met de halsband lijkt mij ook niet met opzet gedaan.

Ruimte heeft die hond genoeg, meer dan andere honden die soms met meerdere soortgenoten op een klein flatje zitten en hun buren daarmee lastig vallen.

99% van de reacties zijn van mensen die de hond daar weg willen hebben. Het lijkt wel of de beheerder van deze site de objectieve berichten verwijderd.

Of ben ik een van de weinigen met een gezond verstand?

 

Reacties


Gast

#6518 Re: Hetze tegen Utopia?

2016-01-11 00:27:04

#6468: Jacques - Hetze tegen Utopia? 

 Misschien ben jij ook zo iemand als die Klzk . Ga maar vriendjes worden .


Gast

#6524 Re: Hetze tegen Utopia?

2016-01-11 00:34:09

#6468: Jacques - Hetze tegen Utopia? 

 mongooltje ga terug in je kelder zieke gast

Niet zo'n sukkel als jullie allemaal!

#6539 Re: Hetze tegen Utopia?

2016-01-11 00:50:00

#6468: Jacques - Hetze tegen Utopia? 

 ik ben het ook met je eens. hij heeft een beter leven daar dan buiten utopia waar zulke honden meestal voor honden gevechten worden gebruikt of in de achtertuin worden vast gezet om zogenaamd te bewaken.

maar daar hoor je ze hier niet over, nee hier praten ze over iets de perongeluk ging en uitgeflexen.

in sta achter je en in denk dat de maker van deze zielige site dus ook alles weg haaltn