Arthur moet weg uit Utopia

Quoted post


Gast

#6199 Re:

2016-01-10 20:32

#6158: arm puppy -  

 Het zou misschien zelfs wel 's goed zijn dat de dierenbescherming 's even een bezoekje bij de fokker brengt. Een goede fokker gaat meestal eerst wel even kijken waar de pups terechtkomen,  of de persoon en de pup wel bij elkaar passen. Fokkers die het alleen uit winstbejag doen kan het in principe niet schelen waar de pup terechtkomt. Ook al zou het bij een sadist terechtkomen die dieren alleen maar kan gebruiken voor het martelen maakt zo'n fokker niets uit, zolang hij er maar voor betaald wordt.

Meestal is het bij zo'n fokker ook al niet anders... 

Ook zou het in de politiek moeten worden aangekaart, en of programma's die dierenmishandeling promoten, want iets anders is dit niet te noemen. Reken er maar op dat er weer genoeg personen zijn die dit na gaan doen, zoals het ook al met paarden gebeurt.

Een kil persoon als John de Mol, die zijn inkomsten met zoiets ziet vergroten geeft er tenslotte ook geen bal om. Ja, excuus van de persoon aanvaard, en daarmee weer verder met de programma. Als een John de Mol werkelijk een mens zou zijn, was hij bij het zien van de beelden in zijn auto gestapt en die gast hoogstpersoonlijk van het terrein hebben verwijderd. Maar ja, geld wat stom is, maakt recht wat krom is...

 

Reacties

arm puppy

#6294 Re: Re:

2016-01-10 21:18:12

#6199: - Re:  

 Ik ga er nog even van uit dat de fokker te goeder trouw heeft gehandeld en niet heel goed na heeft gedacht. Misschien moet toch John de Mol zijn verantwoording nemen met als reden "geweld wordt niet getolereerd". Wat we nu van Ivan tot nu gezien hebben is het alleen maar een grote bek (naderhand weer spijt) iedereen domineren en Nicole die pikt het allemaal, die is blind van verliefdheid, zij denkt dat hij heel eerlijk is maar ik zei al ze is blind, alles en iedereen domineren en zo bang maken dat je niet meer voor je eigen mening uit durft te komen is NIET EERLIJK. Ze komt er wel achter als ze over een poosje met hem samen woont (zonder camera's) ze zal onderdukt worden en zichzelf om haar kop slaan dat ze zo blind is geweest, ik hoop dat haar familie haar ogen zal openen.