Arthur moet weg uit Utopia

Quoted post


Gast

#6087

2016-01-10 19:36

Goede petitie, dit lijkt mij een duidelijk zaak. Als eigenaar van een Duitse herder zit ik hier met verbazing naar te kijken. Naast het genoemde feit van mishandeling is utopia bij lange na geen goede plek om op te groeien voor deze Mechelse herder pup. Een tekortkoming aan indrukken en het gebrek aan structuur, er leven daar immers 15 verschillende mensen zoals het programma duidelijk laat weten.

Utopia volg ik al een tijdje. De heer in kwestie heeft naar mijn mening een zeer kort lontje. Het zal mij dan ook niks verbazen dat hij dit grotendeels afreageert op deze pup.

Ik zit er sterk over na te denken om zelf een petitie te starten: Ivan ( king Arthur) moet weg uit utopia.

Reacties

gast

#6114 Re:

2016-01-10 19:46:29

#6087: -  

 Helemaal mee eens.

Ik las net in de Telegraaf dat Ivan de Verschrikkelijke hulp krijgt.Net als t kabinet luisteren ze niet naar de mensen. Wat moet er in hemelsnaam gebeuren om dat kleine hondje daar weg te halen?Eerst t hondje en dan t monster daar weghalen. Haat zit bij dit soort mensen zo diep geworteld,dat krijg je er met hulp niet uit.Laat aub iemand iets doen om dat beestje daar weg te halen. Dierenbescherming of dierenpolitie,waar zijn jullie? Je kunt toch niet alles met de mantel der liefde bedekken?Niet ten koste van een dier,die geen stem heeft. Wij hebben wel een stem en laten deze dan ook massaal horen.Zie t grote aantal mensen,muv van enkelen,die de petitie hebben getekend.