Arthur moet weg uit Utopia

Quoted post

Jojo

#3947

2016-01-10 10:49

 Wat een gelul zeg!!!! Iemand die buiten Utopia een pup koopt heeft ook nog geen kennis! Werken hoeft hij nu nog echt niet en als t zover is hebben ze daar alle tijd om dat te doen! Hij heeft een zee van ruimte om te spelen en te rennen er is veel tijd voor hem en wat ik tot nu toe heb gezien gaan ze er prima mee om. Hij ziet genoeg mensen en als er markt of bezoek is zijn er ook andere honden!!!!! Kortom alles wat ik hier lees om erop tegen te zijn is onzin want t is gewoon simpelweg niet waar!!! Ik heb t idee dat de meeste mensen die reageren zelf iig geen hond hebben en zo te lezen "denken " er verstand van te hebben en te weten wat een hond en vooral een herder nodig heeft terwijl t meeste nergens op slaat. Kortom van mij mag Arthur blijven!!!!  Als t mis gaat (wat overal kan gebeuren)  neem ik aan dat ze contact op kunnen nemen met de fokker voor hulp. Tenminste als t een goede fokker is. Maar nogmaals ok denk niet dat t feit dat hij in Utopia zit een probleem is, in tegendeel! 

Reacties

Britt

#3987 Re:

2016-01-10 10:55:47

#3947: Jojo -  

 Ben het niet eens met je. Een pup kent verschillende fases in zijn puppytijd waar heel voorzichtig mee moet worden omgesprongen. Dat vereist kennis, geen agressie. Een pup die niet weet wat hij wel of niet mag, maak je dat niet op deze  manier duidelijk. Je beschadigt hem slechts. En een Mechelaar is een gevoelig en zenuwachtig ras die een zeer stabiele omgeving nodig hebben.

Contact opnemen met de fokker? Het was een broodfokker man...