Arthur moet weg uit Utopia

Quoted post


Gast

#2238

2016-01-09 23:03

Zo'n zeer agressieveling, die zich, zoals hij zelf beweerd heeft, zich heel vaak moet inhouden, wat hem maar voor de helft lukt gezien zijn verleden in Utopia, daar is zo'n klein puppy hondje niet veilig bij. Vooral als hij weet dat er geen camera's draaien.
Ondanks dat hij weet dat de camera's wel draaide, kon hij zich niet in toom houden. Kan je raden wat hij doet als hij alleen met de puppy is zonder camera's, ja dan is het hek van de dam.
Het is al zover dat bijna al zijn medebewoners uit angst voor zijn agressie alleen daardoor naar zijn pijpen dansen. Hij heeft geen ervaring met honden en deze pup is cadeau gegeven door een domme persoon die niet weet waar ze aan begonnen is. Als deze domme dame Nicole genoemd dat geweten had wat voor werk, geduld en tijd je op moet brengen en ook dat haar agressieve vriend daar niet de geschikte persoon voor is
De pup is in een opwelling gekocht als cadeautje net alsof het een gebruiksvoorwerp is.
Zoiets koop je in overleg met elkaar en ga je je eerst verdiepen in de consequenties wat dat met zich meebrengt en in Utopia doe je dat in overleg met de bewoners. Dat is allemaal niet gebeurd en zie wat er van komt.
Nicole, een tante Kato type de beterweter heeft uiteindelijk alles veroorzaakt met deze domme zet.
Vervelend is ook het feit dat de regie, die alles, maar dan ook alles onder strenge controle heeft, je wilt niet weten wat allemaal, daar zelf niet op gereageerd heeft. Dat getuigd ook weer dat hier alleen de centen tellen.

Reacties


Gast

#2293 Re:

2016-01-09 23:14:03

#2238: -  

 Heel goed verwoord!!! Vele streamers zijn het met u eens. U heeft 200% gelijk.

Ivan is een wolf in schaapskleding!!!


Gast

#2519 Re:

2016-01-10 00:09:38

#2238: -  

 Het zal me niet verbazen als utopia 'n stuk minder kijkcijfers krijgt, van mij mag het helemaal opgedoekt worden, het gaat toch nergens over dan alleen maar 'n stelletje zichzelfverheerlijkende egoistische randdebielen..  ikke ikke ikke...  Kijk mij, ik ben op TV ! Mag ik even kotsen ?