Arthur moet weg uit Utopia

Quoted post


Gast

#34

2016-01-09 15:12

Omdat ik het geen goede keuze vind om zowiezo via internet een pup te kopen en zonder gezien te hebben te laten afleveren.Daarnaast word hij teveel opgesloten in een bench wat niet nodig is als je genoeg aandacht geeft aan de pup.En het laatste niet minst belangrijke het verkeerd omgaan met de pup zoals het optillen aan het riempje zodat de pup bengelt, het opzij schoppen als de pup niet opzij gaat en schoppen als de pup op spelende wijs met een bezemsteel spelt geduld heel veel geduld moet je hebben met een pup van welk ras dan ook

Reacties


Gast

#3460 Re:

2016-01-10 09:33:01

#34: -  

 Heb jij gezien dat hij dit doet snachts? Of luister je naar de verhalen van anderen. Ik heb het filmpje gezien. Hij is Arthur aan het africhten. Hij moet zitten en krijgt dan een koekje en een aai over zijn bol. Arthur wil daarna nog een koekje, maar hij mag er niet zelf om vragen. Daarom duwt hij Arthur van zich af. Zo hard gaat dat helemaal niet. Zo leer ik dat de mensen op de puppytraining ook. Het fontanelletje is al dicht.


Gast

#5558 Re:

2016-01-10 16:51:37

#34: -  

die pup moet daar weg, hij hoort daar niet thuis


Gast

#6722 Re:

2016-01-11 08:25:30

#34: -  

 Inderdaad! Geeft zo een fout signaal af, een hond via internet, het is geen ding! En ik vind dit ras gewoon te heftig voor een huis vol leken die zich er allemaal tegenaan willen bemoeien. Ik heb zelf een hond gehad die zo jong uit het nest kwam, en dat is gewoon niet goed! Met alle inzet van mijn kant is het beest nooit sociaal geworden, vaak ruzie  met vreemde honden, dus deze situatie is in zoveel opzichten fout. Ik kijk niet meer, omdat ik oprecht boos wordt als ik zie hoe met dat hondje gesold wordt. Een hond opvoeden is een hele klus, en niet voor iedereen geschikt, ze hadden als goed voorbeeld een hond uit het asiel moeten nemen....