Geen AZC in Spijkenisse / Nissewaard

Quoted post

Anonymous

#12 Re:

2016-01-09 14:00

#9: -  

Ik begrijp dat u iedere asielzoeker persoonlijk kent en op de hoogte bent ieders motieven? Niet alleen dat, u kent ook de daders van de ongeregeldheden in Keulen? Meldt u a.u.b. bij de Duitse justitie; zij horen graag van u wie aangehouden dient te worden.

Reacties

Gast

#73 Re: Re:

2016-01-09 21:35:18

#12: - Re:  

Ik hoor u wel over een aantal maanden of jaren als u dochters worden misbruikt of dat familieleden worden vermoord doordat tuig omdat wij ze allemaal maar binnen lieten in ons land!!!! Ga opzoek op het internet en kijk wat er allemaal gebeurt in Griekenkand, Italie, Duitsland, Zweden, Noorwegen, Engeland dan praat je wel anders!!!! Mensen worden hun eigen huizen uitgezet door hun in Italie, wist je niet he' nee komt omdat de media ons alleen maar laat zien wat wij burgers moeten zien. 

Franky

#92 Re: Re:

2016-01-10 00:39:58

Het is een beetje jammer dat men hier niet kan zien wie hier zijn reactie neerzet, of er staat "gast" bij een reactie of "Anonymous"

Zelf vind ik het helemaal niet erg dat anderen zien wat ik hier neerzet, mijn naam is Franky van Santen en ik woon in Spijkenisse,... en ja,... ik ben ook op Facebook actief.

"Anonymous" schijnt zelf wel iedere asielzoeker persoonlijk te kennen en op de hoogte te zijn van de afzonderlijke motieven van zijn öf haar "bekenden".

Waarom ben ik tegen de komst van een AZC in Spijkenisse,... en eigenlijk tegen de komst van alle andere geplande AZC's ?... om de volgende redenen:

1 - Er zijn genoeg Nederlanders die zelf op een wachtlijst voor een sociaal huurwoning staan, maar nog jaren zullen moeten wachten. Voor asielzoekers worden er nu in hoog tempo nieuwe woningen gebouwd en krijgen voorrang op de Nederlanders.

2 - Nederlanders betalen hoge premies voor hun zorgverzekeringen en hoge prijzen voor benodigde medicijnen.  asielzoekers krijgen gratis medische verzorging.

3 - Asielzoekers krijgen gratis voedsel, kleding, spullen als inboedel, fietsen en mobieltjes en maken er gratis gebruik van. Een groeiend aantal Nederlandse gezinnen moeten noodgedwongen naar de voedselbank.

4 - Een groot deel van de asielzoekers zijn moslim, uit een andere cultuur welke ONZE Nederlandse normen, waarden, tradities, gewoonten, geloofsovertuiging, en bovenal ONZE Nederlandse wetten NIET respekteren.

Vermoedelijk zijn er wel meer mensen het met mijn redenen eens.    

Gast

#195 Re: Re:

2016-01-11 05:41:11

Bijdehandje 

Gast

#213 Re: Re:

2016-01-11 17:39:41

Het is jammer dat u, klaarblijkelijk als ervaringsdeskundige, uzelf slechts bekend maakt onder het pseudoniem "anonymous", hetgeen mij persoonlijk veel aan de klederdracht van betrokkenen doet denken (weliswaar van fotoos, er komen immers grotendeels mannen asiel zoeken)

Geen AZC in Spijkenisse Nissewaard
De auteur van deze petitie

#390 Re: Re:

2016-01-16 06:39:16

De methode die gebruikt werd in Keulen is groepsgewijs georganiseerd uitgevoerd. Ongeveer 500 aangiften. Een walgelijke combinatie van beroving, fysiek geweld, aanranding en (bijna-)verkrachting. Uiterst gevaarlijk voor vrouwen, en ook voor eventuele mannen die hen willen beschermen (die werden ook groepsgewijs tegengehouden / belemmerd).

• Achteraf zijn er slechts 13 daders geidentificeerd die wegens "onvoldoende bewijs" (m.b.t. aanranding / onzedelijkheden) weer vrij werden gelaten of hooguit een week werden vastgehouden.
  • Dit terwijl er wel degelijk bewijs was dat een aantal van deze daders mobiele telefoons gestolen hadden van de aangevallen vrouwen.
  • Één dader liep lachend weg nadat hij weer op vrije voeten kwam.

VRAGEN AAN GEMEENTE SPIJKENISSE NISSEWAARD:

• AZC betekent: grote groepen asielzoekers, voornamelijk mannen in Spijkenisse Nissewaard: welke risico's brengt dit volgens de gemeente met zich mee ? Is dit al onderzocht door de Gemeente Spijkenisse Nissewaard ?

• Krijgt de bevolking van Spijkenisse Nissewaard inzage in een Risico-Analyse m.b.t. het AZC ? Zo ja wanneer ? Bestaat er al een uitgebreide Risico-Analyse ? Wordt die opgesteld in samenwerking met de bevolking ?

• Was dit groepsgewijs gedrag in Keulen iets wat lijkt op "Taharrush" (= groepsgewijze verkrachtingen ; zie youtube link in petitie) ?
  • Was de georganiseerde actie in Keulen een eerste signaal dat "Taharrush" of een poging daartoe werd geprobeerd / toegepast in Europa ? Heeft Gemeente Spijkenisse hierover informatie ?

• Is er overleg met de Duitse Politie om opsporingservaringen e.d. te delen en eventuele daders te identificeren (Daders kunnen immers doorreizen naar Nederland) ?

• Kan Gemeente Spijkenisse Nissewaard 100% garanderen dat dit soort groepsgewijze geweldplegingen NIET in onze gemeente kunnen gebeuren ? De bevolking wenst namelijk 100% garantie, en niet 99%. Zo ja, op welke manier waarborgt de Gemeente dit dan ?

• Kan Gemeente Spijkenisse Nissewaard aan vrouwen en meisjes garanderen dat zij straks veilig naar de winkelcentra, hun sportclub en uitgaansgelegenheden kunnen ? Zo ja, op welke manier waarborgt de Gemeente dit dan ?

• Worden daders van beroving, aanranding of erger door Gemeente Spijkenisse Nissewaard direkt uitgewezen naar het land van herkomst ? Zo nee, waarom niet ?

• Of gaan deze daders ook lachend weer op vrije voeten komen binnen Spijkenisse Nissewaard ?

De bewoners van Spijkenisse Nissewaard willen graag antwoord op al deze vragen !