Zeearend Julius hoort bij haar verzorger Karel Geurts!

Quoted post


Gast

#95

2015-09-10 19:30

Waarom ik deze petitie teken? Ja ik hoor in de familie/kennissen kring van Karel thuis.. Los van wat het park Karel heeft geflikt (ja geflikt want durf te wedden dat ze dit zo getimed hebben na het hoogseizoen) weet ik welke geschiedenis Julius en Karel met elkaar hebben en die gaat verder als het park. De band is er en was al opgebouwd voordat Julius bij het park terecht kwam.. De band kun je zeker niet ontkennen als je ze samen ziet.. Julius en Karel zijn al eerder een keer gescheiden geweest en dat was niet ten goede voor Julius.. Dat is een feit!!! De reacties die mensen plaatsen dat het maar een vogel is daar raak ik redelijk geïrriteerd van omdat ze werkelijk geen idee hebben waar ze over praten.. Het gaat bij deze petitie er niet om of zijn ontslag gegrond is ja of nee.. Het gaat erom dat Julius na al die jaren zeker weten bij Karel hoort..

Reacties


Anonymous

#98 Re:

2015-09-10 19:37:12

#95: -  

 mooi gesproken!! En daarom is deze petitie er ook!! Ze vangen de arenden nu met netten omdat ze bang zijn!! Stelletje......pure dierenmishandeling wat er nu gaande is. Kappie is vanmiddag ook weggevlogen en niet meer teruggekomen!! De dieren voelen heel goed wat er gaande is!!! Iemand die beweerd dat dit onzin is heeft geen verstand van dieren!!!