Zeearend Julius hoort bij haar verzorger Karel Geurts!

Jarenlang zorgt Karel Geurts beter bekend als de Birdman voor de Roofvogels van Landgoed Hoenderdaell. De band die hij heeft met Zeearend Julius is onvoorstelbaar. Vrienden voor het leven en Karel gaf dagelijks uitleg over het leven van de roofvogels. En als laatste kregen de bezoekers een prachtige show te zien met Zeearend Julius ook wel Juul genoemd. Nu is de grootste nachtmerrie uitgekomen ,Karel is op staande voet ontslagen. Zonder gegronde reden! Iedereen is hier kapot van inclusief Karel zelf!! Deze man heeft een enorm hart voor dieren,heeft wolven in zijn eigen huis samen met zijn vrouw en dochter grootgebracht omdat ze anders zouden sterven,evenals 4 Europese wolven die verstoten waren doordat een stel vervelende kinderen de ouders aan het treiteren waren! Karel is ontnomen dat hij afscheid kan nemen van zijn wolven.  Evenals Juul. Maar wij vinden dat Julius bij Karel hoort en niet in dat park!!!,daarom deze Petitie! Teken deze alstublieft zodat we zeker weten dat deze vogel niet in verkeerde handen komt dmv verkoop!! Julius hoort bij Karel te zijn,Karel is haar grote liefde steun en toeverlaat!!! Na al die jaren zijn ze abrupt van elkaar gescheiden !!!! Onterecht!!!!!! Steun Karel en zijn gezin en teken deze petitie en deel hem zo vaak u kan! Dit is van levensbelang voor de Zeearend!!!

Dank U wel

Laat het duidelijk zijn dat Karel Geurts niks van deze petitie weet en hier ook niks mee te maken heeft!

deze petitie is ter ondersteuning en dus niet bedoeld om jaloerse of leugens naar Karel toe te uiten deze worden direct verwijdert. Dreigementen over kopieen nemen wij ook niet serieus evenals de opmerkingen die bij desbetreffende persoon vandaan komt .