steunenfeyenoord

Quoted post


Gast

#4283 Re:

2011-09-21 15:18

#1: -

Ik vind het zeer jammer dat deze petitie nu ''misbruikt'' word door Gudde en co,door aan te geven dat hij op de steun kan rekenen van 22000 mensen die de petitie hebben getekend.Ook ik heb getekend,maar enkel en alleen tegen het geweld van afgelopen zaterdag.als ik de eerste pagina van deze petitie lees,word het mij ook niet duidelijk dat deze petitie ´´pro´´ Gudde zou zijn.Enkel dat hij bedoelt is om kenbaar te maken dat je als supporter afstand neemt van het geweld.

Reacties


Gast

#4290 Re: Re:

2011-09-21 16:46:33

#4283: - Re:  

 Mooie is ook dat deze petitie volstaat met dubbele tekenaars, supporters van allerlei andere clubs en mensen die weliswaar Feyenoord een warm hart toedragen, maar zelf aangeven nooit naar wedstrijden te gaan. Die Gudde schermt nu met de steun van 22000 man, terwijl er wel het één en ander op valt af te dingen. Dat is dus de gebruikelijke manier van Gudde in het gebuiken van schimmige, maar hem welgevallige cijfers. Reden 101 om hem het Maasgebouw uit te gooien (figuurlijk he, niet letterlijk, voordat de glaszetter weer kan langskomen ;-) )