steunenfeyenoord

Quoted post

Gast

#4071 Re: Re: Wij zijn het zat!

2011-09-20 15:50

#4064: - Re: Wij zijn het zat!  

Haha, de kritische supporters hebben niet zo'n petitie nodig, die doen in real life al voldoende. Wees maar trots op de makke (internet) schapen die nu voor het eerst wat voor de club doen (een paar muisklikken, je moet ergens beginnen). Lekker met de media meehuilen, lekker Gudde nabrallen, lekker het zeer beperkte relletje gebruiken om de kritische supporters zwart te maken, zonder inhoudelijk ook maar enig benul te hebben. Benieuwd hoeveel er vanavond zitten van deze 22000...

Reacties

Gast

#4251 Re: Re: Re: Wij zijn het zat!

2011-09-20 23:52:08

#4071: - Re: Re: Wij zijn het zat!

Ik ben één van die 22000 die er dus vanavond gewoon zat, net als elke andere wedstrijd! Ik heb inhoudelijk alles gevolgd en ik geloof dat je niet helemaal snapt dat de rellen van zaterdag niks oplossen, maar het juist alleen maar erger maken! Het getuigt niet van supporter wezen als je je eigen club gaat slopen terwijl eea weer een beetje op de rit komt. Juist nu moet je zien dat het beter gaat en dat komt niet door jullie, maar door het bestuur, de trainer en een ieder die daar hard voor werkt.

Gast

#4265 Re: Re: Re: Wij zijn het zat!

2011-09-21 02:30:52

#4071: - Re: Re: Wij zijn het zat!

De kritische supporter wordt niet afgekraakt. De manier waarop, het geweld waarmee een standpunt wordt verteld. Het lijkt wel wild west. heeft een winnende schutter gelijk?