Aviflora

Quoted post


Gast

#166 Re: Re: Re: Re:

2015-03-17 17:54

#157: - Re: Re: Re:  

 Het gaat er niet over dat de klanten moeten de zaak redden. De petitie helpt enkel aantonen dat het park veel betekent voor vele mensen. Iets van respect is hier wel op zijn plaats. Het lijkt me dat je Marnick niet persoonlijk kent. En dat u zeker niet weet wat er zal gebeuren en wat er al geweest is.

 

Reacties


Gast

#255 één ding weet ik wel Re: Re: Re: Re: Re:

2015-03-31 07:18:03

#166: - Re: Re: Re: Re:  

 één ding weet ik wel. Uitbater is de laatste jaren zeker 50 keer op tv gekomen. Telkens om zich te verrechtvaardigen na meerdere inbreuken. Steeds staat hij te wenen en is aan het vertellen hoe goed hij bezig is. Inderdaad goed bezig, met veel schulden te maken!!!!! Na 15 jaar is het park nog een stort en vuile/ onveilige bedoening. Altijd prullen en andere mensen in het zak zetten. Daar mag nooit iets van gezegt worden. Met lachen en een schouderklopje alleen kom je er niet. Telkens als we daar kwamen (laatste jaren minstens één keer per maand met onze kinderen). zijn het andere mensen (bediening, werkmensen,...). We dachten dat het park ging verbeteren ,maar in tegendeel. Dit zegt ook al veel over de uitbater!!!!! Als hij toch zoveel volgelingen heeft, moeten deze maar alle schulden betalen!!!!


Gast

#264 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-05 11:22:55

#166: - Re: Re: Re: Re:  

 Heb onlangs gesproken met mensen die de afhandeling van het faillisement regelen. Ook ik vind het spijtig dat het park sluit.

Maar een schulden berg van meer dan 1.300 000 euro. Hoe heeft Marnick dat gedaan? En het park was nog niet in orde.