Aviflora

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Aviflora.


Gast

#251

2015-03-26 15:10

wij hopen dat marnick zijn aviflora mag behouden daar wij elke maand gaan met madeliefje wij waren altijd goed ontvangen door marnick zelf en ook door het personeel die altijd klaarstonden wij leven met marnick mee hopelijk mag hij het behouden etienne en eliane

Gast

#252

2015-03-26 18:18

Super leuk park voor de kids!! Leuke herinneringen.
Dit moet zeker open blijven!

Gast

#253

2015-03-27 20:56

Als kind heb ik nog in Aviflora gespeeld, wat altijd een sensatie was. Onze kinderen hebben er plezier beleeft en ondertussen is het een plezier om de kleinkinderen er de tijd van hun leven te zien beleven. Aviflora mag niet verloren gaan!

Gast

#254

2015-03-27 21:05

De optredens, de vriendelijke ontvangt, het plezier dat de kleinkinderen er beleven, dit mag niet verloren gaan. Bedankt Marnix voor uw inzet!

Gast

#255 één ding weet ik wel Re: Re: Re: Re: Re:

2015-03-31 07:18

#166: - Re: Re: Re: Re:  

 één ding weet ik wel. Uitbater is de laatste jaren zeker 50 keer op tv gekomen. Telkens om zich te verrechtvaardigen na meerdere inbreuken. Steeds staat hij te wenen en is aan het vertellen hoe goed hij bezig is. Inderdaad goed bezig, met veel schulden te maken!!!!! Na 15 jaar is het park nog een stort en vuile/ onveilige bedoening. Altijd prullen en andere mensen in het zak zetten. Daar mag nooit iets van gezegt worden. Met lachen en een schouderklopje alleen kom je er niet. Telkens als we daar kwamen (laatste jaren minstens één keer per maand met onze kinderen). zijn het andere mensen (bediening, werkmensen,...). We dachten dat het park ging verbeteren ,maar in tegendeel. Dit zegt ook al veel over de uitbater!!!!! Als hij toch zoveel volgelingen heeft, moeten deze maar alle schulden betalen!!!!


Gast

#256 Re: één ding weet ik wel Re: Re: Re: Re: Re:

2015-03-31 14:00

#255: - één ding weet ik wel Re: Re: Re: Re: Re:  

 Ik ga daar één maal per week soms twee maal heb nog nooit andere mensen(bediening,werkmensen,....)gezien het zijn altijd dezelfde!!!

Ik begrijp je niet hoor als je niets goed weet over de uitbater en het park ,waarom ga je dan nog minstens één keer per maand ??In jou geval zou ik thuis blijven hoor!!

Ik vindt het daar heel goed!!!!

 


Gast

#257 Re: Re: één ding weet ik wel Re: Re: Re: Re: Re:

2015-03-31 22:47

#256: - Re: één ding weet ik wel Re: Re: Re: Re: Re:  

 wij han ook ieder maand

zeer lekker van eten en zijn altijd de zelfste die ons bedienen

petjes af voor marnick en dat hij nog heel lang mag open blijven

voor jong en oud is het daar altijd feest *********


Gast

#258

2015-04-02 20:56

om dat hij een sempatieke gast is en dat afiflora moet blijben

Gast

#259

2015-04-15 10:21

Bestaat al vanaf mijn kindertijd ben nu 52 jaar en heb daar altijd een leuke tijd had en mijn dochter ook en zelfs mijn klein kinderen nu zo bestaan er geen 2 dat moet blijven bestaan en met zo een vriendelijke uitbater mvg
Christiaan
Gast

#260 aan een ieder die dit leest

2015-04-20 13:52

Laat een park als Aviflora niet vergaan, maar werk met z'n allen samen aan een lang en mooi bestaan!

@ Marnick: Groetjes van een Nederlandse bezoeker!


Gast

#261

2015-05-26 21:56

Het is altijd leuk om naar aviflora te komen de kinderen kunnen er leuk spelen en de ouders kunnen zich ondertussen ook ontspannen in de cafetaria en het is er niet duur zoals in andere parken zeker niet voor iemand die het niet breed heeft. Hopelijk kan het blijven bestaan. veel succes met de petitie. mvg.

Gast

#262

2015-05-27 08:20

Omdat Aviflora een deel is van mijn jeugd

Gast

#263 Re:

2016-01-05 11:14

#128: -  

 Heb navraag gedaan bij marnick. Molmenteel loopt de schulden van aviflora op tot 1.400 000 euro.

Hoe hij dat gedaan heeft verstaat ook niemand. 


Gast

#264 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-05 11:22

#166: - Re: Re: Re: Re:  

 Heb onlangs gesproken met mensen die de afhandeling van het faillisement regelen. Ook ik vind het spijtig dat het park sluit.

Maar een schulden berg van meer dan 1.300 000 euro. Hoe heeft Marnick dat gedaan? En het park was nog niet in orde.