Houd de Nieuwe Doelen open!

Quoted post


Gast

#1

2015-02-11 12:11

Natuurlijk wil ook ik dat De Nieuwe Doelen open blijft. Echter ben ik van mening dat ook intern bij De Nieuwe Doelen een hoop veranderd moet worden en een geheel nieuw beleid met betrekking tot de functie van het pand én het theater moet komen. Je kan zó veel meer met dit leuke theater dan alleen voorstellingen geven, denk aan beurzen, feesten, partijen én de bar langer open na een voorstelling. Zo genereer je meer omzet en naar mijn idee nog meer binding met de gasten; het kan zo mooi worden voor De Nieuwe Doelen en voor heel Gorinchem! Zet 'm op jongens!

Reacties

AV

#99 Re:

2015-02-12 09:02:18

#1: -  

 Ik wil ook wel dat de Nieuwe Doelen openblijft maar het probleem ligt ook voor een groot deel aan de bezoekers. De laatste jaren gebeurde het regelmatig dat, vooral bij wat kleinere voorstellingen, de zaal halfvol zat en het balkon al helemaal niet gebruikt werd. Dat is een erg treurig gezicht als een artiest/cabaretier opkomt en er zit slechts een handjevol publiek.Op 25 - 75 bezoekers kan je de zaak niet laten draaien. Waar waren toen al die fanatieke voorstanders?


Gast

#202 Re:

2015-02-19 16:22:34

#1: -  

 gezien de streek functie van het theater moet het toch mogelijk zijn dat ook omringende gemeenten een bijdrage leveren?