geef diesel een kans

Quoted post


Gast

#51

2014-11-21 21:59

Mijn Dobermann Storm is ook onterecht mee genomen door 1politieman ! Deze persoon heeft mijn hond in beslag genomen en regel recht naar een dierenarts gebracht zonder de officieel papieren van de officier van justitie en heeft mijn hond laten inslapen ! Omdat Storm een kat te pakken had genomen, te gek voor woorden! Nu na 10 jaar ben ik nog steeds verwikkeld in de strijd met justitie maar wij geven nooit op voor de gerechtigheid voor onze hond Storm ! Veel sterkte in jou strijd tegen ongerechtigheid !

Reacties

Diana

#294 Re:

2014-11-27 15:27:02

#51: -  

Heel veel sterkte in deze ongelijke strijd!

Wij zijn ook vd grote honden die gewoon lompe lobbessen zijn maar super lief.

Hebben Amstaff gehad en nu Bull Mastif.

Altijd aan de riem ivm drukke weg en omdat er hier veel mensen (met kleine hondjes) zijn die er bang van zijn en omdat hond niet zo overal los mag lopen.

Hier zitten kinderen altijd voor de raam(buitenkant want wij wonen op looproute slagere school) met hun neus en handje met koek of boterham tegen de raam en te wachten tot onze kanjer hun tegen de raam kusjes komt geven.

Geen enkel greintje agressie zit erin.

Dus de mensen die van die rare reacties geven en zeer dom reageren weten niet hoe om te gaan met zulk een hondenras.

Daarom hoop ik dat jullie het recht aan jullie kant krijgen en dat Storm in zijn eer wordt hersteld.

Van ons iig heel veel TOI-TOI-TOI