Time to stand up for Israel and fight antisemitsm

Quoted post


Gast

#2

2014-11-21 11:26

Dan mag u mij het verschil tussen ontnemen en afnemen uitleggen.

Reacties

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-11-22 15:42:06



Gast

#18 Re:

2014-11-22 15:46:39

#2: -  

 Als je het niet begrijpt dan voel ik mij zeker niet geroepen dit uit te leggen.Je staat toch achter Israel dan moet dat voor jou zeer duidelijk zijn.Mevr.M.Deegen

Een joodse Israëli met Nederlandse achtergrond

#35 Re:

2014-12-01 19:09:14

#2: -  

Dat wil ik best, meneer "Gast"....
Niet de Joden, maar de Arabieren proberen sinds ongeveer 100 jaar het land van de Joden af te pakken.
Helaas is dit feit nooit door westerse pers en media op de juiste wijze in woord en beeld gezet.
Men heeft altijd foutief gedacht dat de Joden als verlate kolonisten eventjes vlug wat Arabieren de woestijn in wil duwen.

Dus het verschil tussen ontnemen en afnemen is iets wat u de Arabieren en vooral ook de leiding van de PA in Ramallah en de leiding van Hamas in Gaza en ook de leiding van Hezbollah in Beirut moet vragen.
Niet ons Joden, want wij zijn altijd akkoord gegaan met welke afspraken of beslissingen ook van internationale organisaties. 

Dat de Arabieren en bovengenoemde terreurorganisaties nooit en te nimmer een Israel zullen erkennen en in vrede laten, is het voor mij dus wel duidelijk dat zij in feite diegenen zijn die de vrede ontnemen of afnemen. Maar dat kunt u beter toch hun vragen........