Geen verplicht rookverbod

Quoted post


Gast

#486

2011-09-08 11:28

We kunnen hierover discussiëren tot in 't oneindige, maar 't wordt stilaan hoogtijd om iets te doén ! Zèlf de petitie tekenen is mooi, maar zorg er ook voor dat ze door heel België verspreid raakt ! Ik heb in Zelzate lijsten verdeeld in sigarettenwinkels, drankcentrales, benzinestations, en natuurlijk ook in de café's. Ik heb affiches gemaakt met de tekst "Teken hier de petitie tegen het rookverbod", en die hangen nu achter de toog en in de WC's. Resultaat : bijna evenveel handtekeningen als op deze digitale versie ! Zo'n 15% van de plaatselijke bevolking (ook zeer veel niet-rokers) heeft getekend tot nu toe. Wat houdt jullie nog tegen om dat ook in jullie dorp, gemeente of stad te doen ? GENOEG GELEUTERD ! ACTIE VERDOMME !!

Reacties


Gast

#488 Re: andy d g

2011-09-08 20:54:50

#486: -

goed zo collega !! ik ben ook initiatiefnemer  en zit op de facebookgroep roken is ons recht !  en heb al een 400 tal cafe's infobriefjes gaan uitdelen met daarop info van de petitie , de website fedcaf , www.forces.nl en maatschap horecaclaim belgie  ook vandaag weer een 20 tal cafe's gaan informeren  waar in velen nog gerookt werd : )  en het is nodig want er zijn er nog altijd die niet veel van fedcaf weten ! ACTIE ! : ) cafe's