Blijf van zwarte piet af

Quoted post

miekemouse

#5 Ik wil dat Zwarte Piet zo blijft, en alle andere Nederlandse tradities!

2014-10-19 11:19

Nederland moet zijn tradities bewaren! Zwarte Piet is het tegendeel van racistisch!!!Het gaat deze querulanten, ook niet in de eerste plaats om Zwarte Piet, ze maken er een politieke zaak van, om daarna geld te verlangen! Hun enige reden is "slavernij"! Waar is die in Nederland?? Heel vroeger misschien, maar daar kan onze, en de vroegere generatie niets aan doen.niemand wordt gediscrimineerd!! ZE beginnen nu zelf mee, uit de gezelschap verband te worden, door miljoenen van Nederlanders te beledigen! Dat is geen democratie! In een democratie wint altijd de meerderheid! Nederland hangt zichzelf op!!!! Het is 5 minuten voor 12.00! Minderheden moeten zich aanpassen! Overal in de wereld! In Nederland heeft het iedereen nog goed! Kijk maar even naar andere landen! Wie dit niet waardeert, moet vertrekken!Ik woon momenteel in het buitenland. Geloof maar niet, dat ik aan de tradities van dit land mag komen, of wil komen! Mijn Wieg stond in Waalre, Nederland!Daar ben ik "nog" trots op!

Reacties

Gast

#7 Re: Ik wil dat Zwarte Piet zo blijft, en alle andere Nederlandse tradities!

2014-10-19 11:41:13

#5: miekemouse - Ik wil dat Zwarte Piet zo blijft, en alle andere Nederlandse tradities! 

Democratie betekent dat ook de minderheid een stem heeft.