wijsteunenAlfredJanssen

Quoted post

Gast

#30 Wij steunen Alfred Janssen

2014-09-30 18:44

Als patient van Dokter Janssens schrok ik enorm toen mij iemand dit nieuws vertelde.  Ik kan het nog steeds niet geloven.  Hij zegt het zoals het is en draait er geen doekjes om.  Als patient bouw je een vertrouwensrelatie op met je behandelende arts.  Hopelijk komen ze nog op hun beslissing terug!

Reacties


Gast

#48 Re: Wij steunen Alfred Janssen

2014-10-02 18:06:46


Gast

#50 Re: Wij steunen Alfred Janssen

2014-10-02 20:12:22

#30: Gast - Wij steunen Alfred Janssen 

 Ik wens dat  Dokter Alfred Janssen voort mijn ouders kan begeleiden in hun strijd tegen kanker.

a

#126 Re: Wij steunen Alfred Janssen

2014-10-03 22:49:39

#30: Gast - Wij steunen Alfred Janssen 

 Ik wil ook Dokter Jannen steunen.

Hij heeft al 2 maal mijn leven gered.Wat een onzin om hem weg te sturen.Het is niet omdat hij zijn mening heeft aan andere dokters die niet bekwaam genoeg zijn,om hem weg te sturen integendeel.Hij is altijd eerlijk en zegt altijd aan zijn klanten wat er precies aan de hand is,en dat vind ik positief.

De meeste dokters draaien rond de pot,en dan kom je in een ontgoocheling terecht.

Dat kan je van dokter Jannsen niet zeggen,die man zegt gewoon waar het om gaat

Hij is één van de beste dokters die ik ken.zijn eerlijkheid brengt hem nu in gevaar,onverantwoordelijk.

Als hij weggestuurd wordt zet ik geen voet meer binnen in damiaan.

Wat denkt u? zo'n goeie dokter weg sturen om benulligheden waar hij gelijk in heeft.Ik steun hem volledig,en ik wil hem niet kwijt als dokter.

Het is schandalig van de directie om zo iets te doen.

Zo'n dokter zal je nooit mer vinden en dat zal niet ten goede komen van het ziekenhuis.

Zo zie je maar,als je te eerlijk bent ,dan wordt je het slachtoffer.

Zouden jullie eens meer concentreren op de onbekwame dokters,want ik ken er veel die niet zo bekwaam zijn.

Dokter Janssen is de enige wa&ar ik nog vertrouwen in heb.

Ik weet niet wat jullie bezielen om die bekwame dokter te ontslaan.

Ik sta volkomen achter hem.Iemand die 2 keer je leven gered heeft moet op een troon staan.

Ik meen het ,als hij daar weg moet,wil ik niets meer te maken hebben met damiaan.

Brigitte Behaegel

Honoré Borgersstraat 74 bus 7

8400 Oostende

ik wil er nog aan toevoegen dat ik hem hartelijk dank voor al hetgeen hij voor mij gedaan heeft.