wijsteunenAlfredJanssen

Quoted post

gast

#25 wij steunen Alfred Janssen

2014-09-29 21:06

Als een donderslag uit heldere hemel... Ongelofelijk, onbegrijpelijk zo een bekwaam, toegewijd en gegeerd arts zomaar doorsturen. We durven hopen op en geloven in omkeerbaarheid in het belang van de patiënten, van Damiaan en ook van hemzelf. 

Reacties

liliane van der sanden
Gast

#36 Re: wij steunen Alfred Janssen

2014-10-01 10:01:33

#25: gast - wij steunen Alfred Janssen 

 dank voor al wat hij deed voor ons en hopelijk nog zal doen.Dokter janssen moet blijven

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-10-03 09:26:16



Gast

#105 Re: wij steunen Alfred Janssen

2014-10-03 17:19:07

#25: gast - wij steunen Alfred Janssen 

 Dit kan toch maar alleen bij ons, een arts die door alle patienten en hun naasten met volle lof wordt geprezen er zo maar uit gebonjourd wordt, staat er soms een politiek vriendje te wachten ? Laat me dit dan wel even zeggen als partner van een vrouw waar drie jaar geleden borstkanker bij werd gekonstateerd wij van de eerste minuut ttz vanaf  het moeten horen dat een borstamputatie onvermijdelijk was tot op heden bij de consultaties, wij ons direkt gesteund , op ons gemak voelden en zeker de zekerheid voelden dat we bij de juiste persoon waren. Je zal zeeeeer ver moeten zoeken om zo een arts, die een patient ziet als een persoon die moet gered worden en niet ziet als een nummer die weer opbrengt. Aan de personen die hier over de beslissing in handen hebben, kijk allemaal eens recht in de spiegel en stel eens de vraag aan de persoon die voor je staat " Durf jij je kop nog tonen ?

TuinuiltjeFabi

#263 Re: wij steunen Alfred Janssen

2014-10-07 18:49:00

#25: gast - wij steunen Alfred Janssen 

 ik zou niet graag de arts zijn die dokter Janssen moet vervangen...

Zo'n super arts vervang je niet zomaar. Daarom laat hem blijven.

 


Gast

#287 Re: wij steunen Alfred Janssen

2014-10-08 14:34:14


Gast

#320 Re: wij steunen Alfred Janssen

2014-10-11 18:23:30


Gast

#403 Re: wij steunen Alfred Janssen

2014-10-25 08:24:12

#25: gast - wij steunen Alfred Janssen 

Mijn zuster werd, 3 jaar geleden,  door Dr A Janssen met succes geopereerd van darmkanker.

Dank zij hem leeft ze nu nog in goede gezondheid..... de operatie was zeer dringend en geslaagd. Dit juist voor dat de Dr in verlof ging vertrekken.

Voor Dr Janssen een pluim... en het spreekwoord " Créme komt steeds bovendrijven" is hier meer dan toepasselijk.  Jaloersheid en slechte wil kunnen dit onmogelijk tegenhouden. Vroeg of laat zal gerechtigheid geschieden en de schuldigen krijgen dan toch hun deel.......(Feedback)

" Er is geen grotrere kracht dan goedheid en rechtvaardigheid" 

Nogmaals dank aan Dr Janssen voor de hulp aan mijn zus.

 

Anny en Robin Timmerman Van Gestel.