wijsteunenAlfredJanssen

Quoted post


Gast

#4

2014-09-27 15:38

Ik weet nog dat ik een routine echo kreeg op woensdag, die bleek niet goed te zijn. Donderdag kwam ik bij dokter Janssen, gelijk een spoed NMR om zekerheid te krijgen. Die avond kreeg ik nog een bericht van hem dat het er niet goed uitzag. Ik stelde voor om zo snel als mogelijk geoperereerd te worden ... "Morgen pak ik je ertussen" zei hij. Vrijdagavond om 20u stond hij aan mijn bed om te zeggen dat alles goed was verlopen en wie was daar op zaterdagochtend 8 u terug? Jawel ... dezelfde dokter Janssen ! Ik heb nog nooit een dokter zo betrokken geweten ... en dat deed mij enorm veel deugd om te zien dat hij als arts om iemand gaf ... ik was geen nummer, neen ... een volwaardige patiënt en mens ! Die man heeft mijn leven gered, en ik ben zeker niet de enige !

Reacties

Paulette

#185 Re:

2014-10-05 18:28:48

#4: -  

Zoals U hem beschrijft... ja ik heb hem destijds zo gekend in UZLeuven, onder super visie van Prof. Christiaens, gedreven, talentvol  en een SUPER chirurg steeds begaan met z'n patienten!!Via het UZL wist dat hij in Oostende werkzaam was. Ben gans geschrokken en verbolgen over zijn nakend ontslag. Dit mag niet gebeuren!!!

B.Behaegel

#187 Re:

2014-10-05 20:52:35

#4: -  

 


Gast

#191 Re:

2014-10-05 21:21:29

#4: -  

 u hebt volkomen gelijk.dokter Janssen is 1van de beste dokters die ik ooit gekend heb.hij heeft al meermaals mijn leven gered.zonder hem was ik er niet meer.hij staat dag en nacht klaar voor zijn klanten. niemand zal hem ooit kunnen vervangen ..als hij wordt weggestuurd zet ik geen voet meer binnen in damiaan.waar kiest de directie voor,ik dacht .indien dokter Janssen kritiek geeft op andere dokters of personeel,dan is daar maar 1reden voor en die is omdat zij hun werk niet goed doen.en ik geef hem daar volkomen gelijk in.

ik zou nog eens duidelijk willen vragen aan de directie wat het meest belangrijk is voor de naam van het ziekenhuis.de zieke mensen of de onbekwame dokters.

nogmaals een vraag aan de directie?denk nog eens goed na.En bekijk eens alle reacties van de personen die door dokter Janssen behandeld geweest zijn.GEEN enkel negatief commentaar.Zegt u dat niet genoeg?

Stuur die super dokter niet weg.ik steun ten volle de petitie.

br.behaegel