Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!

Quoted post


Gast

#21

2014-08-31 12:21

Zelf heb ik daar mijn Chow Chow Jules gekocht en deze is op 6maand gestorven. We hebben er alles aan gedaan om hem er bovenop te krijgen, maar niets heeft geholpen tot mijn groot verdriet. Ook mijn Newfoundlander komt van daar. Ook zij heeft enorm veel gezondheidsproblemen die allemaal geboorteafwijkingen zijn. Onder andere heup- en elleboogdysplasie, die beiden vastgesteld zijn als erfelijke aandoening. Toen ik deze hondjes kocht hadden ze ook beiden Kennelhoest, die dus opgelopen was in de kennel. Ook heb ik gezien hoe honderden pups daar in kotjes zaten van nog geen vierkante meter allemaal opgehoopt bij elkaar, wachtende op een nieuwe thuis. Ik heb de ouders niet te zien gekregen maar ik wil absoluut niet weten in welke toestand zij moeten overleven. Dus aub, uit de grond van mijn hart, teken deze petitie. Deze verschrikkelijke broodfokker moet sluiten!

Reacties

Chow

#311 Re:

2015-01-22 22:20:26

#21: -  

 Zie onze ervaring #305 


Gast

#505 Re:

2016-12-06 15:09:15

#21: -  

 waarom ben je zo dom om daar meerdere keren te kopen,omdat je bij een verantwoordelijke fokker meer moet betalen,je bent nu meer kwijt!!!