Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post


Gast

#7763

2014-08-18 20:36

Ik heb vandag een foto van een arabische "stop de terrorism" demonstratie in Brussels gezien. Die boorden zeiden wel "Stop terrorism"en "Stop hate", maar in de anderen fotos, de kleine letters op andere boorden zeiden heel duidelijk dat de terrorist Israel is. 

Die is dus een pro-Palestina demonstratie die geldt niet tegen ISIS! 

Je moet dus altijd heel goed lezen wat op de boorden staat. Heel veel fotos die hierop zijn gepubliceerd tonen alleen maar half boorden.

Ik heb de fotos halaas niet gecopieerd en kan het niet terugvinden. Zodra ik het vindt zal ik het hier zetten.

 

Reacties


Gast

#7765 Re:

2014-08-18 21:14:01

#7763: -   Je moet dus altijd heel goed lezen wat op de boorden staat.

Vertaal dan ook even dat Arabische schrift voor me, wil je? Die 'boorden' en doeken zijn dan hier en daar misschien wel volledig afgebeeld, maar ik kan evengoed niet eens half lezen wat daar staat.

Maar als je dan toch alweer kanttekeningen wil plaatsen (turn, turn, turn), probeer dan een klein beetje volledig te zijn, de schijn van objectiviteit op te houden en vraag je ook bij de honderden andere, anti-moslim foto's af wat daar in hemelsnaam staat. Of geloof je dat wel allemaal blindelings?