Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post


Gast

#3435

2014-07-28 22:56

Dank voor dit platform waardoor veel mensen hun hart kunnen luchten. Het gaat mij niet zozeer om het ontslag van deze burgemeester. Het gaat mij meer om het signaal naar alle ´wegkijkers´. De heren en dames politici in Den Haag (en Brussel).

Vanaf vandaag, in casu deze petitie, zal Den Haag (en heel Nederland) niet meer hetzelfde zijn. Het grote probleem ligt nu openlijk op tafel. Niemand kan nog ontkennen dat onze moslimvrienden maar één doel voor ogen hebben. Alle joden (en christenen) moeten dood.

Wat mij betreft gaan we vanaf morgen iets meer druk uitoefenen op onze moslimvrienden door ons (niet moslims) te organiseren en keihard het gevecht (letterlijk) aan te gaan om ze ervan te overtuigen dat dit land het zat is.

Dat de grens van tolerant zijn, bijdragen aan een multiculturele samenleving, zwaar is overschreden.

Wanneer de bijdrage van onze moslimvrienden aan een multiculturele samenleving bestaat uit het willen doden van joden (en christenen) dan kan er geen sprake zijn van samenwerking.

Pim en Theo waren helderziend, namen geen blad voor de mond. Beiden gaven daarom hun leven. Ik denk dat velen (met mij) hun leven willen geven om dit uitschot Nederland uit te krijgen om daarmee Nederland weer terug te geven aan onze kinderen.

Reacties


Gast

#3437 Re:

2014-07-28 23:01:14

#3435: - Pim en Theo waren helderziend

Jomanda ook.


Gast

#3439 Re:

2014-07-28 23:04:38

#3435: - Wat mij betreft gaan we vanaf morgen iets meer druk uitoefenen op onze moslimvrienden door ons (niet moslims) te organiseren en keihard het gevecht (letterlijk) aan te gaan om ze ervan te overtuigen dat dit land het zat is.

Jazeker, roep op tot geweld. Dat lost alles wel op. Zullen we niet zo lang vechten tot er helemaal niemand meer over is — hebben we toch onze oplossing?

PastorLouise

#3440 Re:

2014-07-28 23:05:23

#3435: -

Pim en Theo waren niet helderziend, ze zagen gewoon feiten onder ogen. Djihaad is niet iets nieuws, het is maar of je het zien wou, door had. Bovendien kennis van God , de Bijbel, de eindtijd is ook een zeer nodig iets, waarbij  God Zelf zegt dat het volk ten gronde gaat aan gebrek aan kennis, en die kennis is  God kennen. en Zijn Woord!  En heel belangrijk het Woord dat Vlees gewoden is.

elke knie zal

zich buigen,

elke tong zal belijden DAT

JEZUS HIJ IS HEER,

TENEINDE,

bekering is de laatste oroep

tot Zijn LIEFDE