Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Quoted post
Gast |
#3107 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marinus van der Lubbe2014-07-28 18:10#3024: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marinus van der Lubbe
Je bent dus een vrouw en dat verklaart de discrepantie. Nou en, mijn kinderen vechten al jaren tegen de landverraders die zich verstoppen achter hun NSB-meeuw. Als geloof nooit de samenleving mag ontwrichten (en nee hoor, dat is in de Nederlandse geschiedenis ook nog noooooit gebeurd), waarom laten we Wilders dan al zijn pijlen op één geloof richten? Dat schreef je en dat maakt me kwaad. Landverraders. NSB-ers. Je schrijft het. Tuurlijk, de Beeldenstorm, de Hugenoten, Reformatie, Heksenverbrandingen ( lees nog even Geenstijl over een oma een 2 kindertjes in Pakistan die levend verbrand zijn vanwege een of andere godslasterende tweet, waar ze niks me te maken hadden) dit geloof ( en het ìs geen geloof, maar een ideologie) is verantwoordelijk voor 80% van de brandhaarden op deze aardkloot. En met deze godsdiensttwisten zijn we klaar mee. In Nederland was het Kerkelijk geloof in de juiste proporties teruggevallen. Nee, komt daar ineens de Islam met z'n Dogma's en z'n achterlijke plattelandscultuur-wetten! Kom me dus niet aanzetten met dat waarom Wilders zijn pijlen richt op dat ene geloof! Omdàt het een tering-geloof -idelogie en cultuur is wat deze hele Westerse wereld bedreigd. Wordt wakker! Je hoeft geen PVV te stemmen maar Jezus, accepteer deze indoctranatie niet. Als Moslims Joden met de dood bedreigen, wordt de geschiedenis herhaald. Als je je daar van afwendt, ben je net zo schuldig als de Nederlander die zich afwendde van wat er in '40-'45 geneurde. Niet de PVV, maar onze lieve Moslims zullen de geschiedenis herhalen!
Citaat van Godfried Bomans: Het aardige tussen man en vrouw is, dat zij niets van elkaar begrijpen. |
Reacties
Gast |
#3138 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marinus van der Lubbe2014-07-28 18:25:32#3107: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marinus van der Lubbe Oh ja, en omdat wij eerder klaar waren met onze godsdienstwaanzin, dan mag je dat goed praten. Hadden die moslims maar eerder moeten beginnen hun vervolgingen, genocides, inquisitie. En ik begrijp nog steeds niet waarom jij denkt dat ik een vrouw ben. Mannen kunnen geen kinderen hebben? Lees wat er staat en niet wat jij denkt dat er staat. Ik heb ook nergens gezegd dat de moslim-extremisten NIET serieus te nemen zijn, maar ik zal nooit 1.500.000.000 (!) mensen afrekenen op wat een aantal van hen flikt. Als je je daartoe wendt, ben je net zo schuldig als die ander kant uit die tijd, om jouw woorden te gebruiken. Doen pijn hè, als ze plotseling naar jou gericht zijn. Vind je het dan raar dat een deel van de moslimgemeenschap steeds meer radicaliseert in deze haatdragende omgeving? Geen excuus, maar wel een verklaring. |
Gort over de grens moet blijven.
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Geen AZC barendrecht op grens van Lombardijen
809 Gemaakt: 2025-07-08
Geen hoge milieucategorie (HMC) bedrijvigheid Warmoeziersweg Bergschenhoek
312 Gemaakt: 2025-07-15
Gort over de grens moet blijven.
5863 Gemaakt: 2025-06-16
Hou IJsbaan DE PISTE Kortrijk open !
2302 Gemaakt: 2025-07-05
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
9388 Gemaakt: 2025-06-04
NEEN, geen zonnepanelen op "de Pit" in Nieuwkapelle!
698 Gemaakt: 2022-05-17
Behoud het auditorium Maisin in zijn volledige staat
92 Gemaakt: 2025-07-10
Bezwaar Windturbines Stad Kortrijk
384 Gemaakt: 2025-07-03
Geen windmolens op de Grashoek
263 Gemaakt: 2025-07-03
Red onze tuin! Samentuin Fonteinstraat
81 Gemaakt: 2025-07-08
NEEN aan de afbraak van de NEKKERHAL in MECHELEN
6139 Gemaakt: 2025-06-15
Pak ons buitenzwembad niet af!
1897 Gemaakt: 2025-06-02
Ik ben tegen de komst van een arbeidsmigrantenhotel in het mooie buitengebied van Heinkenszand voor 48 arbeidsmigranten die niet in de buurt gaan werken maar in Yerseke of Noord Brabant.
109 Gemaakt: 2022-02-14
Kortsnuiten Blijven Bestaan
3011 Gemaakt: 2024-10-23
Behoud de NS JongerenDagkaart
2650 Gemaakt: 2025-06-24
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
3525 Gemaakt: 2024-07-07
Aankleden etalages voormalige winkelpand Visser
44 Gemaakt: 2025-07-10
Veiligheid en overlast N237 (Amersfoortsestraat / Utrechtseweg)
124 Gemaakt: 2025-07-08
Teken deze petitie! We willen geen McDonalds op de Veluwezoom, aan de bosrand Velp-Rheden
15677 Gemaakt: 2024-01-31
Stop de container MSNU9636101!
109 Gemaakt: 2025-07-04