Geen wk 2018 in Rusland

Quoted post

Anton

#348 Geen WK in Rusland

2014-07-27 18:31

Geen WK in Rusland ja daar was ik de eerste dagen volledig mee eens !
Alleen nu de VS teruggekrabbeld over ze waren het voor 100 zeker het waren de rebellen gesteund door Rusland . Nu zijn de berichten het is een noodlottelijk ongeluk geweest . Door wie onbekend ?? En dat er in Oekranie gevochten word hebben wij te danken aan de 2e wetreldoorlog toen zijn heel wat grenzen verlegd . En net als de Krim was het Oosten daar vroeger gewoon Russisch . En te gek voor woorden dat er vliegtuigen omdat het goedkoper is over Oorlogsgebieden vliegen !! Ik hoop dat de daders worden gestraft . Ik vind het niet erg geen WK in Rusland maar sluit dan ook de VS uit in hoeveel oorlogen zijn die niet geweest waar ze niks te zoeken hadden Irak is daar een goed voor beeld van !

Reacties


Gast

#349 Re: Geen WK in Rusland

2014-07-27 18:41:16

#348: Anton - Geen WK in Rusland

Nou, de grenzen waren daar hetzelfde als nu, alleen vielen de Russische Republiek en de Oekraïense Republiek toen allebei onder de Sovjet Unie. Fout is gemaakt toen de Sovjet Unie ontmanteld werd en er verder over de grenzen van de nieuwe, zelfstandige republieken niet werd nagedacht. Er ontstond dan ook al prompt rotzooi in de Kaukasische republieken, Georgië en nu Oekraïne.

Hoe dan ook, geen enkele grens rechtvaardigt het neerschieten van een burgervliegtuig.