Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post


Gast

#5

2014-07-25 16:31

ik maak mij grote zorgen over mijn land, mijn kinderen, de toekomst en de nl se cultuur.

Reacties

TRUTH!!!

#1271 Re:

2014-07-28 08:13:00

#5: -

Denk niet dat de politiek zich druk maakt over u!!
Zij maken zich slechts druk over de rijke elite!!
Hoe zij meer en meer macht en rijkdom vergaren!!
Bevrijd uzelf uit de illusie dat de politiek van nu anders
is dan de politiek in de geschiedenis!!!
U bent niets meer of minder dan een product om in
de behoefte van deze elite te voorzien!!!
En wanneer overbodig moet er vee geruimd worden!!!


Gast

#1395 Re:

2014-07-28 10:33:46

#5: -

Die zorg deel ik !

Goudgup

#2223 Re:

2014-07-28 14:17:48

#5: -

Joods zijn is een Nederlandse cultuur????????Joods zijn is een geloof en wij zijn Katholiek of Protestant. Geen Moslim geloof dan geen joods geloof. Hoe ongeloof dom jou reactie. Dat geklaag over Moslims en de Islam maar wel naar de pijpen dansen van een Joods geloof. nee dacht het niet. het is hier Nederland en men mag hier zeggen wat hij wil ook de Burgemeester en politie van den Haag. We gaan hier zeker niet naar de pijpen dansen van de Joodse gemeenschap, net zo min als naar de pijpen van de Moslims, Katholieken, Christenen enz. Gewoon live and let live and houdt een op met dat haatzaaien tegen elkaar...We moeten het hier samen doen, dus ieder zijn mening, respecteer die van een ander ook eens.


Gast

#3390 Re:

2014-07-28 21:31:24

#5: -

Daarin ben je niet de enige. De politiek is verrot en corrupt. Daarom keuren ze dit niet af en doen ze er niets aan. Alleen als er iemand iets zegt over de Islam, dan gaan ze geweldig tekeer en trekken alle registers open om diegene als racist, xenofoob, discriminatoire, nazi, enz, enz, af te schetsen.

VrijeDenker

#8668 Re:

2015-01-02 21:52:26

#5: -  

 Doe iets!