Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post


Gast

#2

2014-07-25 15:49

Nooit meer Jodenvervolging!

Reacties


Gast

#1734 Re:

2014-07-28 13:00:23

#2: -

daar maken ze ook gebruik van in Israel. altijd maar het slachtoffer spelen!

ondertussen zijn ze geen HAAR BETER DAN HITLER!


Gast

#1953 Re:

2014-07-28 13:26:26

#2: -

laten we joden lekker hun gang gaan en heel Israel overnemen! laten we de palestijnen vergeten (zijn toch maar moslims)

Goudgup

#2195 Re:

2014-07-28 14:11:27

#2: -

Maar schijnbaar mogen de Joden wel de Moslims vervolgen. Ik ben geen pro dit of anti dat maar in mijn ogen hebben alle mensen, van alle rangen, standen, kleuren, geloof recht op VRIJHEID. De Joden schijnen te vergeten dat zij op BEZET grondgebied wonen en dat zij de Palestijnen koloniseren.Dat zij andermans grondgebied/lanbd betreden met geweld en onschuldige vrouwen en kinderen uitmoorden en zich dan verbergen achter hamas of het feit op zelfverdediging. Dit geldt beide kanten uit dus ook en zeker voor de Palestijnen daar het hun grond was/is.Een Jood weet hoe het is om vervolgt te worden maar helaas is de vervolge de vervolger geworden en dit maakt mij WOEST. U schijnt te vergeten dat wij in dit land de mening op vrijheid in onze grondwet hebben staan. Als Wilders een profeet een pedofiel noemen hoor ik geen Jood afstand nemen van die walgelijkheden over een persoon van 2000 jaar geleden. Of Wilders moet een helderziende zijn of hij zaait haat en verderf. Waarom mag dit allemaal wel door Wilders in dit land geroepen worden???Dat hij pro joods is is gewoon omdat hij weet dat er veel geld zit en hij zo de joden kan misbruiken om zogenaamd de Moslims te vervolgen. Ik vind dat als Wilders zoiets over een profeet mag zeggen zeker mensen ook hun mening over Joden mogen geven. De Holocaust was verschrikkelijk en NOOIT MEER maar dat wil niet zeggen dat we nu ineens niets meer over joden mogen zeggen zonder voor een anti semiet uitgemaakt te moeten worden of dat alle Joden heilig en goed zijn. Zij begaan ook genocide en moeten daarom vervolgt worden voor het hof van den haag. Ik vind deze hele oproep een misselijkmakend idee om wederom de onschuldige moslim te kak te zetten de de ware dader...de genocideplegende Jood goed te praten. Ben niet voor vlaggenzwaaiende Isis volgers, of hakenkruizen maar ben ook zeker niet voor de genocide op Palestijnen alsof zij de pest hebben en het steeds maar meer haatzaaien door Joden tegenover onze moslimmedelanders....

Guess what?

#5507 Re:

2014-07-31 12:42:05

#2: -

Elke (terechte) kritiek wordt veel te makkelijk afgedaan als "Jodenhaat". Israël beweerd zelf een "Joodse Staat" te zijn. Zij misbruiken het Joodse geloof. Het leger gebruikt gewoon té zware wapens tegen haar onderdrukt volk en waarvan ze land hebben gestolen. Wist je dat Gaza het dichtsbevolkt gebied is ter wereld? Ze worden gewoon gevangen genomen, of in de Israëlische gevangenissen, of op hun eigen land.