Stop Dennis Papegaaien Nu!!

Quoted post

teleurgestelde koper

#70

2014-07-21 10:20

Ook een papegaai gekocht bij Dennis Papegaaien, de vogel is na 3 maanden overleden aan een schimmelinfectie die hij al sinds de geboorte bij zich droeg en daardoor aan een longontsteking is overleden. Dit hebben wij van onze dierenarts vernomen na sectie.
Wij hadden ook een verzekering afgesloten bij Dennis. Dennis verzocht ons het sectierapport op te sturen,wat wij hebben gedaan. Het zou allemaal goed komen, nog enkele keren gebeld het werd maar op de lange baan geschoven o.a. nog niets gehoord van de verzekeringsmaatschappij etc. Op een gegeven moment waren wij het beu en hebben de zaak laten zitten. Een andere papegaai gekocht van een particulier waarvan de eigenaar overleden was. Het beestje is 42 jaar en wij hebben er veel plezier van.
Tot slot, ik hoop dat Dennis papegaaien zo snel mogelijk gesloten wordt en heb er verder geen woorden voor.
Dit heeft zich allemaal afgespeeld 2013.

Reacties

chika

#72 Re:

2014-08-17 18:48:05

#70: teleurgestelde koper -  

 Ohneeeee wat lees ik nu allemaal? ik net een grijze roodstaart gekocht daar, we zijn hem met de hand aan het groot brengen, hebben echt al een band met het diertje, hoop echt dat ik niet opgelicht ben! ben nu echt wel heel bang hoor, hoop echt wel dat hij geleerd is van al deze negatieve reacties en nu wel "gezonde" papegaaien verkoopt.
Verdorie had ik dit maar eerder gezien dit allemaal! 

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-08-26 15:49:28