EEN SCHOOL VOOR VOORTGEZET ONDERWIJS IN MIDDEN-DRENTHE

Quoted post

Naked Truth

2014-06-21 13:16

Ga voor kwaliteit en kies bestaande school in omgeving. Kijk naar Aa en Hunze. Heeft een locatie van Dr Nassau in Gieten. Die presteert op papier goed (opnieuw 100% geslaagd) maar in werkelijkheid wordt dat bereikt omdat alleen VMBO TL wordt geëxamineerd. Kinderen die het mogelijk niet halen, stromen vroegtijdig af, kinderen die eigenlijk HAVO zouden moeten kunnen proberen, houden ze vast om 100% te halen. Die school schoort slecht op pesten. Van ex-leerlingen hoor ik dat op Dr. Nassau in Gieten de docenten tegen de leeringen praten, en op andere schhol met de leerlingen praten. Laat kinderen hun horizon verbreiden en Beilen uittrekken naar voortgezet onderwijs buiten het dorp! Ga niet experimenteren met een nieuw schoolltje!

Reacties

Gast

#4 Wij hebben twee goede scholen in beilen , maar ÉÉN school biedt meer kansen voor leerlingen !!

2014-06-21 14:23:43

Gast

#7 Re:

2014-06-23 08:05:14

#3: Naked Truth -

Weet u wel wat vervoer tegenwoordig kost? En helemaal als je drie kinderen op 3 verschillende scholen in het voorgezet middelbaar hebt zitten?

Gast

#20 Re:

2015-01-13 14:27:11

#3: Naked Truth -  

Als je niet weet waar je over praat kun je beter je mond houden. "Naked thruth".....

De scholen in Beilen zijn nog uit mijn jeugd en sterk verouderd, en nodig aan vervanging toe. Dit is een kostengunstige optie om 2 vliegen in 1 klap te vangen.

Zoals iedereen weet presteren kinderen beter in een eigen vertrouwde omgeving. Ik ken zat mensen uit Beilen, waaronder ikzelf die opgegroeid zijn in Beilen en nu de wereld bereizen ivm. werk.