Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Quoted post

Patrick, Breda

#226 Re:

2014-06-19 12:34

#219: Dave - Ik ben niet degene die tegen de wens van de betrokkenen ingaat om ze te misbruiken als instrument voor m'n eigen gelijk; dat doe jij, dat doet Wim. En als je dat niet begrijpt dan ben je dus emotioneel gehandicapt, of sociaal gehandicapt. Of je dat nu zogenaamd beledigend vind of niet. Wie zo weinig empathisch vermogen heeft, daar ontbreekt gewoon een stuk menselijkheid aan

Beste Dave,

Je bent dus nog niet gaan sporten,.... Echt laat je bloeddruk niet te ver oplopen, en alstublieft noem me geen gehandicapte, is echt buitengewoon onfatsoenlijk.

Heb je de petitie wel gelezen?

Het gaat om een aangifte tegen een aantal ambtenaren van Justitie en Peter R. de Vries. Ik steun middels het tekenen van deze petitie, die aangifte.

Jij sleept "de betrokkenen" er aan de haren bij om vervolgens op basis van "fatsoensnormen" tegen een ieder die deze petitie steunt te roepen dat ze zich ontfatsoenlijk gedragen tegenover die "betrokkeken". En je doet dat ook nog eens op een uitermate onfatsoenlijke manier. Tikkie dubbel.

Een normaal mens dat het boek leest komt op deze site terecht en tekend de petitie. De rest is geschiedenis.


Reacties

Dave

#227 Re: Re:

2014-06-19 12:47:34

#226: Patrick, Breda - Re: Heb je de petitie wel gelezen?

Heb jij begrepen wat het doel is van deze petitie? Misschien moet je eens Wim's blog lezen. De aangifte is onderdeel van de campagne om publiciteit te genereren voor het boek. De petitie is weer om die aangifte te ondersteunen.

Voor het geval je het niet door hebt: boek/Wim's blog/aangifte/petitie/etc zijn geen losstaande zaken: het zijn stuk voor stuk instrumenten van en voor Wim om zijn "onfeilbare" visie aan de man te brengen. Het gaat niet om dat boek/petitie/aangifte/etc.; het gaat erom dat de betrokkenen in de Vaatstra-zaak geterroriseerd worden. En dat gaat me aan het hart.

 

"Een normaal mens dat het boek leest komt op deze site terecht en tekend de petitie."

Nee. Alleen mensen die niet voor zichzelf kunnen denken en hun eigen boosheid tegen "het corrupte systeem" boven de belangen stellen van de mensen die werkelijk getroffen zijn in het drama rond Marianne tekenen deze petitie. Gelukkig zijn het er niet veel. En dat is fijn om te zien. Wat dat betreft dient deze petitie een prima doel. Het laat wederom zien hoe klein dat zieke clubje is, en het levert mij de namen van de meesten.

Wat de petitie niet zal doen: een deuk in een pak boter schoppen.