Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Quoted post

Dave

#208 Re: Re: Re: Re:

2014-06-19 09:10

#206: Patrick, Breda - Re: Re: Re:

Het zou handig zijn als je opzoekt wat "op de man spelen" betekent. Als je niet snapt dat mijn aangeven hoe groot de verschillen zijn tussen wat er gezegd wordt in de interviews, en hoe Wim dat vervolgens opschrijft, juist 100% alles te maken heeft met de inhoud van het boek, tja, hoe kan je dan discussieren?

"Als het zo een grote onzin is, laat je het toch lekker lopen."

Het gaat erom dat er mensen geterroriseerd worden door dit kliekje, en nee, dat laat ik niet "lekker lopen". Het is belangrijk voor degenen die geschoffeerd en belasterd worden, met name de familie van Marianne, dat er wel degelijk mensen zijn die hier hun afschuw over uitspreken. Dit boek, en het hele gedrag van het Wim-kliekje, getuigt van een compleet gebrek aan menselijkheid, en dat is storend. Ik maak me kwaad over de verhuftering van de Nederlandse maatschappij, zeker als dat huftergedrag ten koste gaat van mensen die al 15 jaar lang zwaar geleden hebben. Er is geen enkel excuus om een moordzaak voor je eigen belangetje te willen in zetten ten koste van de betrokkenen. Als je zoiets basaals niet begrijpt dan ben je emotioneel gehandicapt. En dat is verdomde treurig.

Reacties

Patrick, Breda

#210 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-06-19 09:46:04

#208: Dave - Re: Re: Re: Re:

Tsja, als je jezelf in 8 zinnen al weet tegen te spreken wordt het inderdaad lastig discussieren, Dave.

Je verwijt andere "een compleet gebrek aan menselijkheid". In je eerste reactie op mijn eerste bericht op deze site, noem je mij "emotioneel gehandicapt". Dat getuigd niet bepaald van een diep gevoel voor medemenselijkheid. Je schrijft dat je je kwaad maakt over "de verhuftering van de Nederlandse maatschappij", hoe plaats je jouw kwalificatie ten aanzien van mij in dit maatschappij-beeld?

Dave, ik wil je vriendelijk vragen te stoppen mij te belasteren.  Als je werkelijk om de maatschappij geeft, bezin je dan, alvorens je grove mond een duw te geven.

Erger

#534 Re: Re: Re: Re: Re:

2017-05-19 19:58:59

#208: Dave - Re: Re: Re: Re:  

 Is toch allemaal emotionele onzin. Allemaal niet-juridische termen die iets moeten suggereren wat een aangifte rechtvaardigt. Opgeblazen leegheid. Blaffen tegen de maan.