Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Quoted post

Wim Dankbaar
De auteur van deze petitie

#207 Re: Re: Re: Re:

2014-06-19 09:03

#206: Patrick, Breda - Re: Re: Re:

'Dave", "Mark" en "Webcare" worden doodziek van de reviews op Bol.com. Aanstonds worden ze nog zieker. Als het in de media komt.

Maar zo ziek als Spencer en Dick Sletering zijn van het boek zal weinigen overtreffen. Elke lezer begrijpt nu dat Dick's aangifte van belediging een vlucht vooruit was.

 

Reacties

Dave

#209 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-06-19 09:12:12

#207: Wim Dankbaar - Re: Re: Re: Re: Aanstonds worden ze nog zieker. Als het in de media komt.

Het komt al anderhalve maand "aanstonds" in de media. Dream on.

"Maar zo ziek als Spencer en Dick Sletering zijn van het boek zal weinigen overtreffen."

Ja, je geniet er echt van? Het is tekenend voor je volstrekte gebrek aan empathie. Niet dat dat nog niet duidelijk genoeg was.

Mark vd Illuminati

#214 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-06-19 09:56:14

#207: Wim Dankbaar - Re: Re: Re: Re: (1) 'Dave", "Mark" en "Webcare" worden doodziek van de reviews op Bol.com. Aanstonds worden ze nog zieker. Als het in de media komt.

(2) Maar zo ziek als Spencer en Dick Sletering zijn van het boek zal weinigen overtreffen. Elke lezer begrijpt nu dat Dick's aangifte van belediging een vlucht vooruit was.

 

1. Mweh van 33 positieve reviews en 235 handtekeningen wordt ik niet warm of koud hoor :-P ik denk ook niet dat de media daar erg van onder de indruk zullen zijn ;-)

2. Het zal, ik vermoed persoonlijk dat het boek hun aanklacht alleen maar ontvankelijker zal maken voor de rechter