Lyme en Onverklaarde aandoeningen moeten in het regeerakkoord

Quoted post

bezorgd

#22 Lyme EN ANDERE ONVERKLAARDE AANDOENINGEN

2014-05-09 21:25

In de details (opsomming 4 punten) gaat alle aandacht naar Lyme, lijkt me niet serieus... worden die "andere onverklaarde aandoeningen" alleen maar es terloops genoemd om van de slachtoffers ervan stemmen te krijgen in de petitie??????

Reacties


Gast

#27 Re: Lyme EN ANDERE ONVERKLAARDE AANDOENINGEN

2014-05-10 06:55:44

#22: bezorgd - Lyme EN ANDERE ONVERKLAARDE AANDOENINGEN

De vraag die zich nu stelt is of die onverklaarbare aandoeningen wel degelijk onverklaarbaar zijn. Meer en meer wordt de Borrelia bacterie ervan verdacht de veroorzaker te zijn van vele kwalen. Zoals ADHD, ME, LUPUS, ALZHEIMER, ALS, .....  en dit zullen vele artsen niet graag lezen laat staan de Pharma-reuzen :-)

Lymie

#238 Re: Lyme EN ANDERE ONVERKLAARDE AANDOENINGEN

2014-05-18 10:19:36

#22: bezorgd - Lyme EN ANDERE ONVERKLAARDE AANDOENINGEN

Je moet weten dat 95% van patiënten (cvs, fibro, ME) die momenteel reeds behandeld worden voor hun (vroeger) onverklaarde klachten, met de juiste testen, Lyme blijken te hebben.
En de andere 5% waarschijnlijk met gelijkaardige bacteriën zoals Bartonella, Babesia, ... of virussen zitten, of om andere redenen een verstoord immuunsysteem hebben.

Deze petitie is opgemaakt om bij alle mensen met nog onverklaarde klachten de oorzaak te gaan vinden en correct aan te pakken, met terugbetaling en aandacht voor de patiënt.
Dat die oorzaak veelal Lyme blijkt te zijn, maakt het logisch dat deze naam dus vaker naar voor komt.