ZWARE STRAF GEËIST VOOR DADERS ONTHOOFDE ZWAAN ARNHEM.

Quoted post

DeDodeZwaan

#256 Re:

2014-04-28 11:38

#4: -

Dit is te triest voor woorden? Ik kan het toch niet laten na het lezen van deze pagina een opmerking te plaatsen..

Er gebeuren zo veel dingen in de wereld die aandacht nodig hebben en de mensen van deze petitie houden zich hiermee bezig? Strenge straffen lost niks op; in de middeleeuwen kreeg je voor een winkeldiefstal of 2 met een beetje pech de doodstraf. Toch was dat het tijdperk waarin criminaliteit het meest vertegenwoordigd is! De kans op overval, diefstal, moord of andere misdaad in 2014 is nihil vergeleken met toen en toch is criminaliteit waar heel Nederland zich mee bezig houd helaas.

Er is een zwaan dood gegaan in Nederland, en dat terwijl er tijdens het schrijven van deze paar regels naar schatting duizend vogels wereldwijd niet meer terugkeren naar hun nestje omdat ze zijn verbrijzeld door de wieken van windmolens (zoek asjeblieft op hoeveel vogels dood gaan per jaar per windmolen!). Misschien ligt er nu wel een dode vogel onder jouw raam (als ik het zie start ik een petitie tegen jouw raam). Ook zijn er wat mensen dood gegaan aan AIDS, en andere nare ziektes. In sloppenwijken zijn een aantal mensen doodgeschoten, en in Afrika zoeken uitgehongerde mensen naar schoon drinkwater.

Ik denk soms dat het wonen in Nederland, in een verzorgingsstaat, domme mensen te makkelijk in staat stelt op te groeien met een vertekend wereldbeeld. Helaas. Deze jongens 3 jaar opsluiten zou een misdaad zijn.

Als je deze petitie hebt getekend, ga asjeblieft even bij jezelf na: wat heb ik eigenlijk gedaan om de wereld te verbeteren? Het antwoord zal waarschijnlijk dicht liggen bij: niks. Maar het is niet te laat; verander je insteek en doe is aardig tegen mensen, wees niet jaloers, en gun anderen wat. Daarmee doe je tenminste iets nuttigs. Mag ik vragen dat eventuele reacties in goed Nederlands worden geschreven?

Groetjes he.

Reacties


Gast

#262 Re: Re:

2014-04-28 11:55:44

#256: DeDodeZwaan - Re:

In goed nederlands???? Je zet jezelf wel heel hoog in he???

Kennelijk ben  juist jij een zelfingenomen  eikel die zichzelf heel wat vind. Wees blij dat men ergens begint om verandering in dierenmishandeling te brengen. ALLES WAT JIJ ALS VOORBEELD NOEMT ZIJN ONGELUKKEN...EEN DIER ZIJN NEK DOOR SNIJDEN IS GEEN ONGELUK DAT IS OPZET PUUR VOOR VERMAAK. MENSEN ALS JIJ ZIJN EEN DUIDELIJK VOORBEELD VAN EEN ZEER BEPERKT VERSTAND...

 

ZEKER ALS KIND EENS GOED OP JE KOP GEVALLEN?

 

goed nederlands???