8 Verwaarloosde katten in Best (N-B)

Quoted post

Saskia

#221 Dierenbescherming... Laat me niet lachen. Jullie zijn de naam niet waard.

2014-04-17 22:32

Helaas moet ik bekennen dat ik niet eens verbaasd ben door de reactie van de dierenbescherming (en het gemis van een hoofdletter is hier opzettelijk!). Een organisatie met miljoenen op de bank, maar werkelijk dieren beschermen, hetgeen je toch mag verwachten van een organisatie die zich dierenbescherming noemt, dat is er niet bij!
Of is dit niet groots genoeg? Trekt het niet voldoende aandacht om zo weer nieuwe centjes te werven van nietsvermoedende mensen die denken dat er daadwerkelijk dieren geholpen worden met hun geld?!?
Slim hoor, wachten tot er schoon is gemaakt en dan gaan inspecteren. Gaan jullie over een week weer? Benieuwd hoe het er dan uitziet...
Oh nee, dat kun je niet zien want naar binnen kom je niet en de ramen zitten nu dichtgeplakt (een actie die m.i. alleen maar kan zijn ondernomen om te verbergen wat er daar binnen gebeurt. De katten zijn er in elk geval NIET mee geholpen. Die kunnen nu niet eens meer naar buiten kijken!)... Maar ach... wat je niet ziet is er niet, toch? dierenbescherming?
De naam dierenbescherming zou lachwekkend zijn voor deze organisatie, als het niet zo triest was...

Reacties


Gast

#222 Re: Dierenbescherming... Laat me niet lachen. Jullie zijn de naam niet waard.

2014-04-17 22:35:54

#221: Saskia - Dierenbescherming... Laat me niet lachen. Jullie zijn de naam niet waard.

En ondertussen zijn deze arme katten nog steeds de dupe.

Wat een bananenrepubliek is Nederland toch eigenlijk, waarin dit soort dingen zomaar kunnen, zonder dat er een instantie is die ingrijpt. Diep triest!