BEERSE - Nieuwe parallelweg als ontsluitingsweg voor vaste brug

Quoted post

Gast

2014-03-05 12:20

Ik ben bewoner Nieuwe Dreef. In de week hoor ik gedonder van de vrachtwagens al vanaf 04.00uur smorgens tot savonds laat. Alles beeft hier, net een aardbeving. Gelukkig dat ik in de week overdag moet gaan werken. Maar wat word dit als de Nieuwe Dreef als ontsluitingsweg genomen wordt en ik een dagje verlof heb in de week of op pensioen ben? Genieten van de rust is er dan niet meer. Je hoort de vogels niet fluiten. Tis dan helemaal niet meer leefbaar in de Nieuwe Dreef en tis nu al amper te doen met al dat lawaai en gedonder en aardbevingen van dat zwaar verkeer. Ik hoop dat men het gezond verstand gebruikt en kiest voor de alternatieve parallelweg als ontsluitingsweg.

Reacties

Een bezorgde burger

#45 Re:

2014-03-07 14:53:34

#43: -

Volledige waarheid, men kent precies het huidige probleem niet. En dan spreken we momenteel nog maar over één bedrijf (wat natuurlijk wel een sterke groeier is)

Gast

#47 Re:

2014-03-20 10:28:05

#43: -

Met veel begrip! The same voor Schransdriesstraat (en verlengden) qua gedonder en vroegte van voorbijrijdend vrachtverkeer ... Daar ook wat meer rust zou welkom zijn ...

En daar fietsen/wandelen dan ook veel kinderen naar school ...